hfghjnfgjh Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 (endret) . Endret 2. april 2017 av Midtskog Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Heisann! Først og fremst er du virkelig inne på noe her. Jeg er trancefantast og har hørt på det meste som kan høres på innen denne sjangeren. Personlig syntes jeg hastigheten faktisk kunne blitt senket med 5 bpm, til 140, men det er kanskje pga min smak innen trance. Ellers er låten bra bygget opp og bra produsert. Kanskje litt langt parti mot slutten, kunne kanskje fått inn en slags break eller noe. Men dette er flisespikkeri. Du har talent for dette her, og dette var veldig bra Har en kamerat som lager litt forskjellig hard-trance og melodic trance, du kan jo få litt inspirasjon fra han, han er meget dyktig. Kaller seg Dimensioncrasher på ctgmusic.com. Keep up the good work! mvh theck1 Lenke til kommentar
Faris Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Oj! Syns den var dødsbra jeg *laste ned og legge inn på mp3 spilleren* Lenke til kommentar
hfghjnfgjh Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2006 (endret) . Endret 2. april 2017 av Midtskog Lenke til kommentar
hfghjnfgjh Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2006 (endret) . Endret 2. april 2017 av Midtskog Lenke til kommentar
C-angel Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 syntes dette var meget bra til tider, og kvaliteten er stort sett meget bra. Det er uansett to ting jeg personlig syntes bør endres. En ting er at sangen drukner litt i lave frekvenser. En liten justering i EQ hadde hjulpet mye (min mening). Nr. to. Ved 3.10 min. så får jeg ikke leaden som da kommer inn til og passe helt. Det er nesten som om leaden ligger ett taktslag for sent. Lenke til kommentar
hfghjnfgjh Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2006 (endret) . Endret 2. april 2017 av Midtskog Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Forresten, er det noen som har noe forslag til vocals jeg kan bruke, kvinne/jente stemme kanskje? 7160428[/snapback] hmm nei egentlig ikke. se om du kan få en jente til å synge for deg. jeg skal lage en trance låt om et par mnd. da skal en jente i klassen min synge på den. få til en vocal trance sang. se om du har noen som har fin stemme som kan synge for deg Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Som en trancelåt er dette helt greit. Dyktig håndverk for det meste, balansert lydbilde. Hva gjelder originalitet er vel det kanskje ikke poenget med låta? Det skal danses og låta fungerer vel greit til det. Sure toner rundt 2:50 og 3:20, det må endres! Det er andre eksempler i låta også, men ikke like dominerende. Syns bare tonene ikke passet sammen med hverandre. Alt i alt et greit resultat, kanskje litt kjedelig. Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 WOW! jeg må si jeg er virkelig imponert... har drevet å tuklet i FL selv og jeg må virkelig si at dette var bra... der traff du spikeren min mitt i hue vertfall KUTGW! håper jeg får høre mye mer av deg... send meg PM når du har laget plate... den skal kjøpes Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Litt for mye bass i basslinja di. Ville også kanskje vurdert å gå for en annen litt mer hardtranceish bass. Ikke så mye lavtone, få opp mellomtonen og litt mer variasjon i tonehøyden Det er ALT FOR MYE BASS i låta. Breakdownet funker greit, men hardtrance handler om å bygge opp låta skikkelig! Tease the crowd! Samplesene du bruker i beaten er litt cheasy noen steder? Prøv å gjør de så "deg" som mulig. Lek deg litt mer med kicks og lag et "break" her og der. Synten er litt slapp. Mer mellomtone!! Melodien fungerer bra men jeg vil gjerne høre den i en annen form. Litt mer høyfrekvent. Technikal styleish! Til slutt vil jeg si at du har noe å jobbe med, men du er inne på noe. Hør på litt hardtrance og stjel litt inspirasjon derifra. Kan nevne artister som Technikal, Steve Hill, Guyver, Alphazone etc.. Lenke til kommentar
NSXR Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Synes dette var kanonbra! :!: Kun to små ting jeg kunne sette fingeren på, og det var at jeg kunne tenkt meg at du hadde framhevet diskanten mere. Synthene var litt "druknet". Også var det ett eller annet med bassen i begynnelsen som jeg ikke likte. Virket på en måte som om denne druknet ned synthen. Men dette er bare min mening! Keep up the good work! :!: Du har talent Lenke til kommentar
Asstroll Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Fikk ikke lasta den ned jeg:S Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Jeg hører egentlig ikke på slik musikk, men jeg likte denne her, på grunn av det melodiske i låta. Dette var bra saker. Lenke til kommentar
petterbaa Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Selv om dette ikke akkurat er sjangern jeg hører på hører jeg at du har ferdigheter for dette Låta er bra produsert og alt henger bra sammen, fine breaks og overganger Bra jobb med automation klippa dine også (eller om du bruker de i miksern ) uansett bra jobb med fading og effekter =) rundt 3:20 er det ett eller annet som ikke stemmer for meg :S vet ikek helt men alt høres hakkete og rart ut. slutten var kanskje litt brå, men fungerte helt fint. egentlig ikke noe vits å endre noe på Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 ville heller tatt ned BPM til 140 jeg da men Lenke til kommentar
This is Thomas Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Enig, kjør ned BPM til 140. Ikke verst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå