Fromage Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Går det greit å bruke LCD dataskjerm som TV. Tenkte å bruke canaldigital tuner. Blir bildet ok? Har ikke kjøpt lcd skjermen enda, men er det noe jeg må passe på? Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Så lenge tuneren har DVI/HDMI utgang burde det jo gå greit. Hva har du tenkt å gjøre i forhold til lyd, satser du på å kjøre den via stereoanlegg? Lenke til kommentar
Fromage Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2006 Så lenge tuneren har DVI/HDMI utgang burde det jo gå greit. Hva har du tenkt å gjøre i forhold til lyd, satser du på å kjøre den via stereoanlegg? 7160383[/snapback] Tenkte litt på å bruke Logitech pchøytalere eller noe. Skal etterhvert koble til en pc også. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) Det vil fungerer fin fint det. Tilkobling er allerede nevnt ser jeg. Endret 26. oktober 2006 av ^fmj Lenke til kommentar
Fromage Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2006 Det vil fungerer fin fint det. Tilkobling er allerede nevnt ser jeg. 7160419[/snapback] Det ser ut til at tuneren som jeg får fra canaldigital bare har scart. Er det mulig å konvertere fra scart til dvi/hdmi eller vga? Blir bildet scalert riktig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå