MGL Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 For å øvekjøre i bil må man ha det brevet som sier at man har fullført Trafikalt Grunnkurs, og legitimasjon. Det er vel lovlig for meg da å bare ha med meg førekortet mitt for moped, jeg trenger vel ikke noe brev da? Vet dette er et veldig dumt spørsmål, men jeg stiller det uansett, for å være på den sikre siden Lenke til kommentar
griZZli Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 helt riktig det du tror. Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Og du må ha komunikasjon. Har du det? Sliter med å finne det selv til en billig penge. Tenker kansje at man har en vanlig mobil i hjelmen, også kan man bare ha handsfree Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Og du må ha komunikasjon. Har du det? Sliter med å finne det selv til en billig penge. Tenker kansje at man har en vanlig mobil i hjelmen, også kan man bare ha handsfree 7161693[/snapback] Når en kjører bil er det vel like greit å bare snakke normalt, siden det ikke er mer enn 20-30cm mellom setene. Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Må ha hatt traf gk for å ha mopedlappen uansett så. Tror det står på statens vegvesen sia og at mopedførerkortet er gyldig som traff gk bevis. Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Sorry. Trodde det var øvelses kjøring på moped/motorsykkel :| Lenke til kommentar
martbo Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Øvelseskjøring med bil har ingen ting med MC å gjøres. Emnet flyttes til Trafikk Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Mopedførerbevis funker greit ja. Er den jeg bruker når jeg kjører med kjøreskolen også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå