Instigator Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 Kjøpte meg en logitech mx700 for å få en skikkelig mus. Har i tillegg et logitech trådløst tastatur (ituch?). Det som skjer er at når jeg spiller f.eks. Mafia, så kan det musa henge seg opp slik at den tror at en hovedknappene er inne, selv om de ikke er det. Nå har det seg slik at jeg "slider" med knapper på tastaturet, mens jeg går fremover med høyre musetast. Når jeg slider og går fremover på en gang, skjer dette problemet ganske ofte, at når jeg slipper museknappen, så fortsetter den å gå fremover. Sinnsykt irriterende! Det skjer også med venstre musetast. Har lagt (motvillig) inn logitech driverne til musa, i håp om at det skulle hjelpe. Det skal nevnes at jeg ahdde en rådløs ballmus (logitech før også som dette ikke skjedde med (Kjøpte tastaturet og musa i en pakke)) Har også testet musa i både usb og ps/2 porten. Noen som har hatt samme problem? Lenke til kommentar
Snowy74 Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Fikk meg MX 700 selv forrige dagen, og jeg kunne bare glemme å få "scrollet" våpen i f.eks. Unreal Tournament 2003. Dette er visstnok en driver-mangel fra Logitech sin side, gamere har nok ikke første prioritet virker det som (Tabbe fra dem spør du meg). Selve musa utenom spill er helt genial, meget kjapp og presis, og ikke minst stilig å se på. For min del bruker jeg den gamle cordless mouseman optical inntil videre, og venter på nye drivere til mx'n. Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 ordentlige gamere kjøper ikke trådløs mus, bare optisk. Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Hvorfor optisk? Jeg skal ha Boomslang 2k, har Selv prøvd Boomslang 1k og var kjempe fornøyd med den. Har lest at det er mange som syntes at knappene er for lette å klikke ned. Da jeg prøvde BS 1K så var det faktisk vanlige knapper spør du meg, knappene til BS er litt lange, men dette er fint for meg for jeg har lange fingre, nå bruker jeg Logitech Wheelman og jeg sliter med fingrene mine, jeg må bøye fingrene noe sinnsykt bare for å bruke scroll`en, noe som kan bli vondt etter 4timers UT :razz: fUNC 1030 og BS2k er fin-fint :smile: Frankie Kr.sand/Singapore Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Jeg har MX700 selv og er strålende fornøyd... men som jeg har skrevet i en post her tidligere hvor jeg anmeldte denne musen, så lønner det seg ikke å innstallere driverne.. avinstaller driverne.. napp ut musa, putt den inn i usb-porten så BØR det virke igjen.. HER finner dere forresten omtalen Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 hmmm, jeg vraket mx700 etter 1 uke bruk. Den er ikke en gamer mus :smile: Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 er ikke MX700 en GAMER mouse? trur noen har gitt deg en gammel mus og skrevet mx700 med sprit-tusj på gitt.. mx700 er den mest geniale spille-musa i historien.. hilsen en tidligere logitech-hater.. Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Logitech MX700 er ypperlig for gaming. Hvis dere har lest alle reviewene som ligger på nettet, så er alle enig i at den passer perfekt for gaming. Det er den første trådløse musen som faktisk går fint an å spille med Lenke til kommentar
Instigator Skrevet 11. november 2002 Forfatter Del Skrevet 11. november 2002 Quote: Den 2002-11-09 11:03, skrev Fake:Jeg har MX700 selv og er strålende fornøyd... men som jeg har skrevet i en post her tidligere hvor jeg anmeldte denne musen, så lønner det seg ikke å innstallere driverne.. avinstaller driverne.. napp ut musa, putt den inn i usb-porten så BØR det virke igjen.. HER finner dere forresten omtalen Det var det første jeg gjorde når jeg fikk musa... Tror lite på at det er noe feil med min maskin.. Mulig det er lurt å teste med et annet tastatur (ikke trådløst) - Takk for at du svarer på spørsmålet mitt. Lenke til kommentar
_diablito_ Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Quote: Den 2002-11-09 10:39, skrev venomzorg:ordentlige gamere kjøper ikke trådløs mus,bare optisk. Det er jo akkurat det som er så genialt med mx700!! De putter i den beste optiske sensoren sin, driter i å legge inn noen strømsparefunksjoner, lager en kombinert lader og "basestasjon" slik at det ikke spiller noen rolle om batteriene bare varer i noen dager, og du har en KNALLBRA mus til gaming! (Så lenge en husker å sette den på lading jevnlig... batteriene som følger med varer ikke i nærheten så lenge som logitec vil ha det til, men er bare å sette på lading hver dag så er det overhodet ikke noe problem) Det å slippe den %¤/&¤%/¤ ledningen er absolutt verdt prisen for denne musen!! :grin: (Er HELT enig i at tidligere trådløse mus fungerte dårlig til spill, det være optisk eller ikke) Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Quote: Det er jo akkurat det som er så genialt med mx700!! De putter i den beste optiske sensoren sin, driter i å legge inn noen strømsparefunksjoner, lager en kombinert lader og "basestasjon" slik at det ikke spiller noen rolle om batteriene bare varer i noen dager, og du har en KNALLBRA mus til gaming!(Så lenge en husker å sette den på lading jevnlig...batteriene som følger med varer ikke i nærheten så lenge som logitec vil ha det til, men er bare å sette på lading hver dag så er det overhodet ikke noe problem) MX700 har strømsparefunksjon, men den slår ikke så raskt inn som på andre tråløse mus. Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 trådløs mus er tull til gaming. alle vet da det? Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Quote: Den 2002-11-09 10:53, skrev frank_jarle:Hvorfor optisk?Jeg skal ha Boomslang 2k, har Selv prøvd Boomslang 1k og var kjempe fornøyd med den. Har lest at det er mange som syntes at knappene er for lette å klikke ned. Oi, Oi, Oi! Her tråkker du delevis i salaten. :razz: Boomslang har ball med optisk avlesning. :smile: Jeg er enig med venomzorg. Skikkelige gamere kjøper optisk mus med kabel. :smile: Lenke til kommentar
Snowy74 Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Quote: Den 2002-11-11 12:31, skrev venomzorg:trådløs mus er tull til gaming. alle vet da det? Hmm, rart at du ikke klarer å forstå at mx 700 er mest sannsynlig den beste musen som er på markedet nå. Når det kommer en patch som fikser scrolle-bugen i spill vil det være en optimal mus. Og det at trådløs mus er tull, er ihvertfall noe tull. Har brukt optiske mus, både med og uten tråd, og sparker like mye uansett hva slags mus jeg har brukt. Men syns faktisk det var en lettelse å slippe kabelen, akkurat som å bli kvitt en plagsom lenke. Lenke til kommentar
Instigator Skrevet 13. november 2002 Forfatter Del Skrevet 13. november 2002 Har noen hatt problemet jeg beskriver? Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Det er jo lett å fikse scrolleproblemet med MX700. Inntil de nye Mouseware driverne kommer ut, kan dere laste ned TweakUI for Windows og velg scroll wheel. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 Quote: _diablito_ skrev (2002-11-11 09:37): Quote: Den 2002-11-09 10:39, skrev venomzorg: ordentlige gamere kjøper ikke trådløs mus, bare optisk. Det er jo akkurat det som er så genialt med mx700!! De putter i den beste optiske sensoren sin, driter i å legge inn noen strømsparefunksjoner, lager en kombinert lader og "basestasjon" slik at det ikke spiller noen rolle om batteriene bare varer i noen dager, og du har en KNALLBRA mus til gaming! (Så lenge en husker å sette den på lading jevnlig... batteriene som følger med varer ikke i nærheten så lenge som logitec vil ha det til, men er bare å sette på lading hver dag så er det overhodet ikke noe problem) Det å slippe den %¤/&¤%/¤ ledningen er absolutt verdt prisen for denne musen!! :grin: (Er HELT enig i at tidligere trådløse mus fungerte dårlig til spill, det være optisk eller ikke) Viss du ville ha fulgt litt med villa du ha funnet ut at A4tech har brukt den teknologien lenge. Iallefall en teknologi som er minst like bra. (Du putter inn en lader i fronten av musa som den opp på 2.5timer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå