Gå til innhold

Hvor mye får jeg for denne PC'en?

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har en Dell Dimension 8300 som jeg kjøpte for 3 år siden. Den har 2.6 Ghz Prosessor, 17' CRT Dell Skjerm, 512 mb minne, nvidia GeForce 5300 (tror jeg).

Jeg lurer på hvor mye jeg kan selge denne for?

Sånn ca pris?

:)

Endret av Johannese
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Oki. Jeg tror nok jeg kommer til å bruke mellom 10-15.000..

Jeg kommer til å bruke den til spill og sånt ;)

7160365[/snapback]

Den fra komplett som jeg linket til burde passe bra til spill og sånt, du kan eventuellt gå for gamer maskinen de selger: Link

Synes Netshop har et meget bra tilbud for tiden: Link

Edit: Fikset en link

Endret av cremaster
Lenke til kommentar
Jeg tenkte bare at jeg skulle konfiguere en på komplett så setter de såmmen pcen, er ikke det smart eller? :) 

Hvorfor lurte du på det??

7160443[/snapback]

Siden du nevnte kjøp av skjermkort. Det behøver du jo ikke å tenke på, med mindre du vil gjøre endringer på de ferdigkonfigurerte. Siden du skal selge den gamle og dermed trenger nytt av alt er det like greit å la en butikk sette sammen maskinen for deg.

Lenke til kommentar
Jeg tenkte bare at jeg skulle konfiguere en på komplett så setter de såmmen pcen, er ikke det smart eller? :) 

Hvorfor lurte du på det??

7160443[/snapback]

Ta og teste hvor mye du egentlig sparer på og kjøpe en slik fredigbygd "komplett.no" pc.

Jeg prøvde bare for morro skyld og ennte bare på ca en høvding pluss en nestkomanderende (1000 + 500) i besparelse. Men det er sikkert mer og spare, jeg gikk ikke så grundig til verks med utregninga..

Pass på, du mister 3 års garanti viss du oppgraderer PC'en (rett og slett ÅPNER den). Pass på. (husker ikke helt, men det var noe i den dur)..

PS: kjøpte min pc i deler... Angrer på en måte...

Nattinatt..

Lenke til kommentar

Les igjennom Retningslinjene for denne kategorien.

Disse er også tydelig nemt i toppen av denne kategorien, samt at de ligger som eneste annonsering/sticky i denne kategorien!

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke godt nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...