Johannese Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) Hei. Jeg har en Dell Dimension 8300 som jeg kjøpte for 3 år siden. Den har 2.6 Ghz Prosessor, 17' CRT Dell Skjerm, 512 mb minne, nvidia GeForce 5300 (tror jeg). Jeg lurer på hvor mye jeg kan selge denne for? Sånn ca pris? Endret 26. oktober 2006 av Johannese Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Hvis det følger med skjerm og original windows så kan du kanskje få 2-3 tusen for den. Lenke til kommentar
Johannese Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2006 Ja.. Det gjør det! Det følger faktisk med høyttaler og Sub også 3.000 ja. Har tenkt å kjøpe ny nå. Fra komplett Har du noen tips? Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Spørs jo hva du skal bruke den til, og hvor mye du er villig til å gi. Denne gir jo ganske mye for pengene. Lenke til kommentar
Superman_X Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Ååååå... En Dell Dimension 8300. De har jeg hørt mye om. Hvor mye skal du ha for den? Betaler alt for den! Dreamcomputer of the year i 2002 Lenke til kommentar
Johannese Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2006 Oki. Jeg tror nok jeg kommer til å bruke mellom 10-15.000.. Jeg kommer til å bruke den til spill og sånt Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Ååååå... En Dell Dimension 8300. De har jeg hørt mye om. Hvor mye skal du ha for den? Betaler alt for den! Dreamcomputer of the year i 2002 7160356[/snapback] Ja du var veldig hjelpsom Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) Oki. Jeg tror nok jeg kommer til å bruke mellom 10-15.000..Jeg kommer til å bruke den til spill og sånt 7160365[/snapback] Den fra komplett som jeg linket til burde passe bra til spill og sånt, du kan eventuellt gå for gamer maskinen de selger: Link Synes Netshop har et meget bra tilbud for tiden: Link Edit: Fikset en link Endret 26. oktober 2006 av cremaster Lenke til kommentar
Johannese Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2006 Når jeg nå skal kjøpe ny pc lurer jeg veldig på hvilket skjermkort jeg skal kjøpe som ikke er for dyrt men ganske bra spesielt til spilling.. er det noen som kan hjelpe meg med det? jeg har personlig sett på dette Gainward GeForce 7950GT 512MB,1,4ns DDR3 ,PCI-Express Hva syntes dere??? Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Bra skjermkort det, litt bedre enn det som følger med i tilbudet til komplett.no. Forresten, har du planer om å bygge selv eller skal du kjøpe ferdigbygd? Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 3k er mye, selv med original windows. Er det prof. eller home? Lenke til kommentar
Johannese Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2006 Jeg tenkte bare at jeg skulle konfiguere en på komplett så setter de såmmen pcen, er ikke det smart eller? Hvorfor lurte du på det?? Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Jeg tenkte bare at jeg skulle konfiguere en på komplett så setter de såmmen pcen, er ikke det smart eller? Hvorfor lurte du på det?? 7160443[/snapback] Siden du nevnte kjøp av skjermkort. Det behøver du jo ikke å tenke på, med mindre du vil gjøre endringer på de ferdigkonfigurerte. Siden du skal selge den gamle og dermed trenger nytt av alt er det like greit å la en butikk sette sammen maskinen for deg. Lenke til kommentar
Jigsaw V Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Jeg tenkte bare at jeg skulle konfiguere en på komplett så setter de såmmen pcen, er ikke det smart eller? Hvorfor lurte du på det?? 7160443[/snapback] Ta og teste hvor mye du egentlig sparer på og kjøpe en slik fredigbygd "komplett.no" pc. Jeg prøvde bare for morro skyld og ennte bare på ca en høvding pluss en nestkomanderende (1000 + 500) i besparelse. Men det er sikkert mer og spare, jeg gikk ikke så grundig til verks med utregninga.. Pass på, du mister 3 års garanti viss du oppgraderer PC'en (rett og slett ÅPNER den). Pass på. (husker ikke helt, men det var noe i den dur).. PS: kjøpte min pc i deler... Angrer på en måte... Nattinatt.. Lenke til kommentar
Intern Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Pappa kjøpte en ferdig bygd data fra multicom.no, som min søster fikk til konfirmasjonen sin. Strømforsyningen på den gikk etter et par uker så jeg ringte til multicom og spurte om jeg kunne prøve med min PSU, og det var helt greit! Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Les igjennom Retningslinjene for denne kategorien. Disse er også tydelig nemt i toppen av denne kategorien, samt at de ligger som eneste annonsering/sticky i denne kategorien! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke godt nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg