2die4 Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Nye komponenter som hovedkort og cpu, mens harddisken er blitt brukt i en annen pc. Jeg har hørt at man må slette noe fra harddisken for at de nye komponentene skal fungere som de skal (fjerne drivere til hk?) Kan noen forklare nærmere? Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Du må kjøre en ny innstallering av windows når du bytter HK og CPU. Skal mye til for at fjerning av gamle drivere er nok, vil nok fort kunne bli mer jobb enn å kjøre en ny innstallering. Lenke til kommentar
2die4 Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2006 Du må kjøre en ny innstallering av windows når du bytter HK og CPU. Skal mye til for at fjerning av gamle drivere er nok, vil nok fort kunne bli mer jobb enn å kjøre en ny innstallering. 7160340[/snapback] Ok, takk. Da setter jeg sammen de nye komponentene og starter opp fra XP cd'en så hd'en blir formatert. Lenke til kommentar
2die4 Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2006 Et spørsmål til...: Hva hvis man bare bytter cpu og ikke HK? Blir det samme fremgangsmåte? Hvis jeg bare skal bytte fra en Sempron 2800+ til en Sempron 3400+. Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Det burde vel kunne gå bra, men jeg ville ikke prøvd uten å ta en backup av harddisken først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå