Gå til innhold

Slettet.

MadSky

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hun høres ut som jævver'n sjøl.

7165492[/snapback]

Har du hørt han synge? For alt du vet kan han ha en liten pipestemme som Alejandro Fuentes

7165622[/snapback]

Min idé av jævver'n er akkurat Alejandro Fuentes! :yes:

Nei, ærlig talt, en svær rød okseaktig sak med hover og horn og alt det der velger jeg å tro har stemme som frøken Gossow...

Hadde vært veldig morsomt med pipestemme, selvfølgelig, men vi velger å tro annerledes.

Lenke til kommentar
Blir jeg den første som nevner James i Metallica? Klarer bare ikke å like stemmen hans. Spesiellt i sanger som "The Unnamed Feeling", "St. Anger" og "Whiskey in the Jar".

7165563[/snapback]

Nå beveger du deg ut på tynn-isen min godeste forumbruker... som en veldig flat mann ropte i moshpiten under en metallica konsert "JAMES SUCKS!!"... så sier du altså at verdens mestselgende heavyband har mangler?? ;) ingen er perfekte, men har alltid likt metallica siden black album gikk på rundgang mellom gutta i klassen. Metallica er og blir de største innen heavy.. salgstall lyver ikke..

7165782[/snapback]

Godt at jeg ikke var den eneste som fikk... krampetrekninger av den kommentaren til Even.

Det finnes så mange som er så mye verre! Det finnes så få som er så mye bedre!

Lenke til kommentar
Blir jeg den første som nevner James i Metallica? Klarer bare ikke å like stemmen hans. Spesiellt i sanger som "The Unnamed Feeling", "St. Anger" og "Whiskey in the Jar".

7165563[/snapback]

Nå beveger du deg ut på tynn-isen min godeste forumbruker... som en veldig flat mann ropte i moshpiten under en metallica konsert "JAMES SUCKS!!"... så sier du altså at verdens mestselgende heavyband har mangler?? ;) ingen er perfekte, men har alltid likt metallica siden black album gikk på rundgang mellom gutta i klassen. Metallica er og blir de største innen heavy.. salgstall lyver ikke..

7165782[/snapback]

Godt at jeg ikke var den eneste som fikk... krampetrekninger av den kommentaren til Even.

Det finnes så mange som er så mye verre! Det finnes så få som er så mye bedre!

7165832[/snapback]

Sorry. Trodde jeg fikk lov til å skrive mine egne meninger på forumet.

JEG klarer ikke vokalen i Metallica, at alle de millionene som har kjøpt cd'ene deres liker det er noe annet. Jeg snakker for meg :)

Edit: Fikset en liten skrivefeil

Endret av Even.
Lenke til kommentar
Sorry. Trodde jeg fikk lov til å skrive mine egne meninger på forumet.

JEG klarer ikke vokalen i Metallica, at alle de millionene som har kjøpt cd'ene deres liker det er noe annet. Jeg snakker for meg  :)

Edit: Fikset en liten skrivefeil

7165855[/snapback]

Nei, man har ikke lov å utrykke sine egne meninger her. Metallica, Iron Maiden, Guns N' Roses, AC/DC kan man ikke si et eneste negativt ord om, fordi bandene har solgt over 50 millioner plater. Platesalg er synonymt med kvalitet!

Metallica er btw ikke det mestselgende heavybandet (mener du trash så er det greit), da Led Zeppelin har solgt over 300 millioner....

Endret av HenHau
Lenke til kommentar

Nei, man har ikke lov å utrykke sine egne meninger her. Metallica, Iron Maiden, Guns N' Roses, AC/DC kan man ikke si et eneste negativt ord om, fordi bandene har solgt over 50 millioner plater. Platesalg er synonymt med kvalitet!

Metallica er btw ikke det mestselgende heavybandet (mener du trash så er det greit), da Led Zeppelin har solgt over 300 millioner....

7166003[/snapback]

Nå ble jeg faktisk usikker her.. mener du dette eller er du ironisk? :no: blir heeelt forvirra... store salgstall = store mengder fans.. så med andre ord... siden bush er president, elsker ikke alle han? :thumbdown:

7166046[/snapback]

Nei, jeg er som vanlig blodig seriøs. Jeg har iallefall aldri sagt et eneste negativt ord om AC/DC, Guns N' Roses.... :roll:

Edit: Men for å svare på spørsmålet ditt, så mener jeg det er 90 millioner Guns N' Roses fans som ikke har absolutt gehør for å si det sånn!

Endret av HenHau
Lenke til kommentar

Snip

7166003[/snapback]

Snip

7166046[/snapback]

Edit: Men for å svare på spørsmålet ditt, så mener jeg det er 90 millioner Guns N' Roses fans som ikke har absolutt gehør for å si det sånn!

7166077[/snapback]

Jeg har gehør, men er fortsatt Guns N' Roses fan :thumbup: Er mere enn bare vokalen som er bra der ;)

Robert Plant - Led Zeppelin (noen sanger synger han helt nydelig, men i mange tilfeller høres det ut som om det er noe som har sniki seg inn i halsen hans og dødd.. For og så råtnet..)

Plant synger da iallefall ikke falskt i studio... Om det er konsertene deres du sikter til, kan nok diverse narkotiske stoffer hatt en innvirkning.

7165312[/snapback]

Vel, jeg synes ikke Axl synger falskt i studio heller.. Ahhh, min mening :love:

Edit: Leif.. :p

Endret av Haakon*
Lenke til kommentar
Vel, jeg synes ikke Axl synger falskt i studio heller.. Ahhh, min mening  :love:

7166129[/snapback]

Din mening kan så være, men hør litt på "Knocking on Heavens Door". Liker særlig godt overtonene på versene(han er ikke helt heldig der), før den jævla gnålingen kommer på refrengene. Du kan da ikke mene at det er rent?

Lenke til kommentar
Vel, jeg synes ikke Axl synger falskt i studio heller.. Ahhh, min mening  :love:

7166129[/snapback]

Din mening kan så være, men hør litt på "Knocking on Heavens Door". Liker særlig godt overtonene på versene(han er ikke helt heldig der), før den jævla gnålingen kommer på refrengene. Du kan da ikke mene at det er rent?

7166189[/snapback]

Jeg er ingen ekspert på det, men til og med jeg hører at det ikke er 100 % rent.. Men jeg liker det sånn det er.. Det du kaller gnåling, synes jeg passer maks bra med hele sangen..

Lenke til kommentar

7166129[/snapback]

7166189[/snapback]

Jeg er ingen ekspert på det, men til og med jeg hører at det ikke er 100 % rent.. Men jeg liker det sånn det er.. Det du kaller gnåling, synes jeg passer maks bra med hele sangen..

7166199[/snapback]

ok :) Hver sin smak. Jeg liker "gnålingen" til Plant, selv om han langt fra er min favorittvokalist.

Lenke til kommentar

Kom igjen mods! Jarmo? Lag en poll til oss!

Liste:

1. Dream Theater - James LaBrie

2. Machinae Supremacy - Robert Stjärnström

3. Guns N' Roses - Axl Rose

4. AC/DC - Bon Scott/Brian Johnson

5. Iron Maiden - Bruce Dickinson

6. Coldplay - Chris Martin

7. Nightwish - Tarja Turunen/Tuomas Holopainen

8. Megadeth - Lor Kain/Dave Mustaine

9. Limp Bizkit - Fred Durst

10. Oasis - Liam Gallagher

11. Sonata Arctica - Tony Kakko

12. Helloween - Kai Hansen

13. Mew - Jonas Bjerre

14. Slipknot - Corey Taylor

15. Rush - Geddy Lee

16. Keane - Tom Chaplin

17. Muse - Matthew Bellamy

18. U2 - Bono

19. The Darkness - Justin Hawkins

20. Judas Priest - Rob Halford

21. My Chemical Romance - Gerard Way

22. HIM - Ville Valo

23. The Mars Volta - Cedric Bixler-Zavala

24. Led Zeppelin - Robert Plant

25. Arch Enemy - Angela Nathalie Gossow

Da er 25 vokalister nevnt.

Endret av HenHau
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...