MadSky Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) Slettet. Endret 16. april 2012 av MadSkyMusic Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 Machinae Supremacy. Selv om jeg finner vokalen en smule sjarmerende så hadde de virkelig tatt det store steget om de hadde funnet seg en bedre vokalist. Eksempel: Machinae Supremacy - Arcade Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) Jeg stemmer James La Brie i dream theater... 7160193[/snapback] Hah, støtter denne. Dream Theater er en samling av verdens mest tekniske musikere, men en La Brie som ødelegger det hele. Endret 26. oktober 2006 av Tiamin Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 Endelig en tråd som enkelte mener passer meg (ikke sant Haakon*): Guns N' Roses - Axl Rose AC/DC - Bon Scott/Brian Johnson Iron Maiden - Bruce Dickinson Coldplay - Chris Martin Kunne selvfølgelig også nevnt samtlige metalband, men liker listen min slik den er nå. Lenke til kommentar
Knast Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 Jeg stemmer James La Brie i dream theater... og.. ACDC.. vet ikke hva fyren heter, men høres ut som han sitter på dass når han synger.. forsåvidt ser det også ut som det... 7160193[/snapback] James LaBrie er over en periode med ødelagt stemme for litt siden.. Det har ødelagt litt av dream theaters musikk at det var sånn, men var nice konsert i fjor;) og studio er selvsagt bra.. Har jeg rett hvis du sikter spesielt til "Once in a Livetime"? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 27. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2006 Det første jeg tenkte når jeg så topic var Iron Maiden. Kan vell også nevne Nightwish. Lenke til kommentar
Nied Skrevet 27. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2006 Megadeth har en utrolig plagsom vokal. Lenke til kommentar
MadSky Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2006 (endret) Slettet. Endret 16. april 2012 av MadSkyMusic Lenke til kommentar
lambiks Skrevet 27. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2006 Grunnen til at mange band er store er på grunn av den særegne vokalen. Som trådstarter sier, "Svarer til STORE band...". Stort sett alle bandene som er nevnt til nå, synes jeg er bra. Kanskje det er nettop pga. denne "irriterende" vokalen? Hvem vet.. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 27. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2006 Limp Bizkit Åherregud så irrriterende for en stygg og irreterende whinete "ooh jeg er så fuckings kul" syterappevokal. Fy faen så grusom den er. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 27. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2006 (endret) Trenger vi egentlig å dra lenger enn over nordsjøen? Oasis? Muse? Endret 27. oktober 2006 av Isbilen Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 27. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2006 Machinae Supremacy. Selv om jeg finner vokalen en smule sjarmerende så hadde de virkelig tatt det store steget om de hadde funnet seg en bedre vokalist. 7160221[/snapback] Kanskje det, men jeg vet ikke hva slags vokal som egentlig hadde passa til det bandet. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 27. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2006 Kanskje ikke et stort band, men synes Sonata Arctica passer bra inn i denne tråden. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 27. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2006 Axl Rose er perfekt for denne tråden. Lenke til kommentar
yuo are smart Skrevet 27. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2006 Axl Rose støttes. Passer som sagt perfekt inn i denne tråden. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 27. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2006 Kanskje ikke et stort band, men synes Sonata Arctica passer bra inn i denne tråden. 7161054[/snapback] Slenger meg på den ja. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 27. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2006 ACDC.. vet ikke hva fyren heter, men høres ut som han sitter på dass når han synger.. forsåvidt ser det også ut som det...7160193[/snapback] Det er det VERSTE JEG HAR HØRT! Lenke til kommentar
embark Skrevet 27. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2006 Iron Maiden, AC/DC og Guns 'n' Roses fortjener i alle fall en plass i denne tråden. Lenke til kommentar
mkon Skrevet 27. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2006 Sonata og megadeth har da konge vokal, det har derimot ikke kai hansen i tidlig halloween.....finner du surere og mer skrikende stemme må du over til sputnik Lenke til kommentar
Shonah Skrevet 27. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2006 Kan være jeg banner i kirken nå. Bruce Dickinson fra Iron Maiden er bittelitt slisom i lengden. Virker som en koselig kar då. Shonah Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå