Sevenord Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Hepp. Jeg har fått tilbud på en Acer 8215 pc med IntelCore2Duo og x1600 skjermkort. Heftige greier, men pga det så leser jeg at den selvfølgelig blir MEGET varm og viften går non-stop. Spørsmålet mitt er da, kan jeg ikke stille ned mhz på cpu og skjermkort når jeg bare bruker den til surfing? Slik gjør jeg ivertfall idag på min centrino laptop, der kjører jeg den på halv hastighet for å holde varme og derette viftestøy nede.. Hadde satt stor pris på kjappe svar Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Ja du kan bruke programmet Notebook Hardware Control til å låse cpu feks 900 Mhz , men om den blir så mye mer lydløs med dine spesefikk tviler jeg egentlig på... Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2006 Ok. Ja det er det jeg bruker pr idag. Ingen som har prøvd dette? Jeg leste at luften som kom ut på siden ble målt til over 50c, noe som er rimelig varmt... Lenke til kommentar
ventle Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Core 2 Duo er fortsatt Centrino og dermed bør det gi omtrent samme effekt som på den maskina du har i dag, om det sier noe Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2006 Ok. Da kan man ivertfall tvangskjøre den på halv hastighet, det hjelper jo en del.. Trenger ikke full sprut for å surfe Flere erfaringer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå