Wolfman83 Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 I de 3/4 modulene som kommer med coolermaster stacker er det en rist mellom viften og harddiskene. Noen som har funnet en god måte å fjerne disse på? Hvordan fjerner man forresten vifta i framkant av modulen uten å ødelegge noe? Ser de er festet fast med plastikknagler?? Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 (endret) Bruk skru trekker.. sett modulen på bakken/gulvet med vifta opp. Sett så skru på rista igjennom vifte bladene og bare press på.. da løsner de. Det gjorde jeg Rista vil da bøye seg og ene siden vil så "knekke" av, så er det bare å løsne den andre siden med. Om jeg ikke husker feil er det 3 deler av den rista inni der Endret 27. oktober 2006 av _tHokA_ Lenke til kommentar
john.einar Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Enkelste er å ta av vifta. Press på de 4 feste-tappene fra baksiden og de løsner. Da tar du bare vifta av og bruker vanlig metode for å bare vippe av metallplata som er mellom vifta og diskene. Står beskrevet i lefsa du fikk med på kassa eller 4-in-3 modulen også. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Ta frem dremelen eller en baufill? Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Letteste er vel å sette skru trekkeren igjennom vifte bladene på modulen og gi skru trekkeren en smel.. Da løsner den fort Lenke til kommentar
Wolfman83 Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2006 Fixa det nå, var vist såre enkelt. Tok bare ei tang og dro forsiktig "plastikkskruene" ut. Skulle ikke så mye til før de løsnet Lenke til kommentar
john.einar Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Et lett puff fra "innsiden" av tappene gjør du lett med en pen, skrutrekker eller (om du er langnegla) med fingeren. Veldig enkelt. Lenke til kommentar
Seian Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Vil det bli stillere om man tar ut rista? Lenke til kommentar
john.einar Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Det + bedre luftsirkulasjon Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 (endret) Vil det bli stillere om man tar ut rista? 7168542[/snapback] Ingen luft motstand vettu Var det første jeg gjorde med de 2 modulene jeg har. Det å fjerne støv filteret ifra front dekslene vil å øke luften, men da kommer det jo støv inn å Endret 28. oktober 2006 av _tHokA_ Lenke til kommentar
Seian Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Ahh, men er det merkbart mye stillere? Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Ahh, men er det merkbart mye stillere? 7169250[/snapback] Nei, man hører ikke forskjell.. Eneste er at man merker forskjell om man kjenner bak modulen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå