Gå til innhold

Få tilgang til mine dokumenter på "ekstern disk"?

J@9

Anbefalte innlegg

Hei!

Ble litt dårlig topic, men som jeg skal fram til.

Har en pc her som jeg måtte bytte hovedkort i..

Å da må jeg jo legge inn windows på nytt, men skulle fått kopiert mine dokumenter mappa ifra den.

Så jeg har kobla den til en Ide til usb adapter.. så den blir vist på pc'n her, men når jeg prøver å åpne den brukernavn mappa så får jeg beskjed om "ingen tilgang" og windows påstår at mappa er tom :hmm:

Hva må jeg gjøre for å få tilgang?

Håper på svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hei , sliter fælt med å forstå hva du mener , du har bytta hovedkort men savner mine dokumenter mappa fordi du har lagt inn windowes på nytt ?? har du da to windows partisjoner på samme harddisk , eller hører det med at du nå har to harddisker ...

eller har du putta harddisken din i en annen maskin kanskje ..

trenger klarhet i dette før noen kan gjøre noe som helst

Lenke til kommentar

Hehe, var ikke helt sånn ment. men skal prøve å forklare bedre jeg!

Dette er en pc jeg skulle fikse for noe kjent folk.

Å jeg fant ut at det var hovedkortet som hadde ryki, derfor er det byttet.

Jeg har ikke lagt inn windows på nytt enda, for jeg skulle hatt tilgang til noen filer i "mine dokumenter" (altså documents and settings/"brukernavn").

Men såvidt jeg har funnet ut har denna mappa blitt gjort privat, har prøvd noen tips jeg har fått av en kamerat, og det var å starte opp i sikker modus for å fjerne alle passord. Men pc'n vil ikke boote sikkermodus etter at jeg bytta kort.

Jeg har kjørt ultimate boot cd for å fjerne alt av passord, men det hjalp heller ikke.

Jeg bruker min egen pc, hvor jeg har kobla til disken som jeg skulle hatt ut filene ifra, bruker en USB adapter, men dette har lite å si trur jeg.

Jeg har tilgang til alt som er på disken untatt den mappa jeg trenger, derfor jeg trur brukernavnet er blitt gjort privat.

Så det jeg egentlig trenger er et program som kan åpne den "private" mappa.

Lenke til kommentar

Trur jeg bare dropper å prøve å hente ut dissa filene jeg, er som sagt ikke min pc. og jeg trur eieren bare hadde noe rippa musikk på disken, så det burde ikke være så stort problem å bare rippe en gang til isåfall.. hehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...