Gå til innhold

Nokon som har prøvd Cokin P filtersystem ?

Anbefalte innlegg

Nokon som har prøvd Cokin P filtersystem ? I prinsippet ser dett jo bra ut med muligheit til å kombinere fleire filter, samt eit hav av filter å velge mellom (sjølv om tilgjengelegheiten i Norge er noko begrensa). Det at ein kan bruke adapter mellom forskjellige filterstørrelsar er jo og eit pluss, sjølv om eg pr. idag kun har eit objektiv :blush:

Men :

Er kvaliteten bra ? Er det lett å montere/demontere filter i holdar ?

Endret av Ford_Fairlane
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg brukte det i mange år tidligere. Veldig lett å skifte filter og lett å bruke det til forskjellige objektiver. Bare kjøpe en ring til hver diameter du har på objektivene. I tillegg er det en grei solblender. Har dog ikke brukt den på vidvinkel, så vet ikke hvordan den er med vignetering.

Grunnen til at jeg sjelden bruker den nå, er rett og slett at jeg skjelden bruker filter på digital, med unntak av polafilter. På film brukte jeg fargefiltere til s/hv, graderte filtere til dias, nærlinser, polafilter og et par spesielle...... :)

Lenke til kommentar

Har sett litt på Cokin sine heimesider. Det fins mange filter ein klare seg fint uten, men det er enkelte som er interessante. Mange effektar kan ein like greitt legge på i etterkant, men det å kunne bruke både uv-filter, polariseringsfilter, farge-filter (evt. gradert) i samme filterholder og kunne bruke fleire samtidig (3) virkar interessant.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...