Gjest medlem-105082 Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) Hei, Fikk en epost fra en ukjent email adresse, med en link til www.lovehappens.com Er det bare en juksemail eller noe? Sånn at jeg får virus med engang jeg trykker på linken? Har fått flere sånne, bare med andre linker. Som det står f.eks " I want to be your friend" så er det en link under. Er dette noen linker man ikke skal stole på? Noen ganger kommer det jo fra kjente, og noen ganger ukjente. Greit å få bekreftet hvis det er en usikker side. Endret 26. oktober 2006 av medlem-105082 Lenke til kommentar
norbat Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Det kan være en kamuflert link til noe tull, men www.lovehappens.com er et nettsted som sier "help your friends find love". Om det er ei seriøs side har jeg ingen formening om. Lenke til kommentar
b21a Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Og for andre som må på død og liv prøve alle tulle mailer de får http://www.digi.no/php/nettjuvel.php?id=6613 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå