kimoajaj Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Heisann! Har en HP psc 1300 all in one, sånn kombi skriver-scanner-kopi. Den har fungert utmerket i snart et år. For 2mnd siden fikk jeg nye blekkpatroner fra inkclub. Farge patronen passet ikke, så kun den med svart farge ble byttet. Skriveren fungerte etterpå, men plutselig får jeg opp feilmeldingen "finner ikke svart blekk patron", og det blinker bare rødt på skriveren. Jeg antok at det var feil med patronen siden det var en billig "kopi" patron. Bestilte nye original patroner, både farge og svart patron. Satte dem i men det ble ingen forskjell. Jeg tok så en Q tips med lynol på og rengjorde kontakt-flaten som kontaktene på patronen treffer på, inne i skriveren. Det ble ingen forskjell. Hva har skjedd med skriveren som jeg var så veldig fornøyd med?. Noen tips??. Mvh. Joakim Lenke til kommentar
-=CH=- Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Følgende kan være årsak: Feil instilling Blekk hode ødelagt for hard behandling under uttbyttingen Ødelagt Printer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå