Gå til innhold

Arbeids logg til mitt trekabinett.

Anbefalte innlegg

skal lage meg et trekabinett, å hadde tenkt og lage worklogg. Nå og frem til jul driver jeg bare med det skriftelig arbeidet; sketchup tegninger, matrial, størelse og design. (ja, det er et skole prosjekt :yes: )

Kabinettet skal bygges i kryssfiner (15mm) og plexi. har laget noen sketchups allerede, men håpet på noen tips og triks, må ikke bli for kompleisert og tidkrevende, etter jul (da det praktiske arbeidet begynner) har jeg bare 13 uker på meg og bare to timer i uken.

Noe jeg lurer på er farge, hadde tenkt helt hvitt mot blått, men fant ut at å få perfekt hvitfarge er vanskeligere enn som noen annen farge. "jo mørkere jo bedre" sa faren min :D.

jaja her er bildene ihvertfall:

post-93784-1161896855_thumb.png

post-93784-1161896871_thumb.png

post-93784-1161896882_thumb.png

post-93784-1161896899_thumb.png

post-93784-1161896918_thumb.png

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
åja...., vet jo så klart hva aa er, men jeg skjønte ikke sammenhengen med sketchup.

7171572[/snapback]

Hehe, det gjord. Me ikke jeg heller når jeg fikk høre det men et blir så mye bedre screenshots når du setter AA på maks i SketchUp ;)

Har ikke SketchUp instalert så jeg kan ikke gi deg den eksakte plasseringen av det i menyen. Men hvis du gir meg litt tid til å få wine til å fungere så skal jeg nok få instalert sketchUp og si deg hvor det ligger.

Men i mellomtiden så kan vel du lete litt selv?

Endret av Klekkus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...