chaos king Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 skal lage meg et trekabinett, å hadde tenkt og lage worklogg. Nå og frem til jul driver jeg bare med det skriftelig arbeidet; sketchup tegninger, matrial, størelse og design. (ja, det er et skole prosjekt ) Kabinettet skal bygges i kryssfiner (15mm) og plexi. har laget noen sketchups allerede, men håpet på noen tips og triks, må ikke bli for kompleisert og tidkrevende, etter jul (da det praktiske arbeidet begynner) har jeg bare 13 uker på meg og bare to timer i uken. Noe jeg lurer på er farge, hadde tenkt helt hvitt mot blått, men fant ut at å få perfekt hvitfarge er vanskeligere enn som noen annen farge. "jo mørkere jo bedre" sa faren min . jaja her er bildene ihvertfall: Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Arbeidslogger har et eget Subforum. Her Men du må har begynt med jobbingen før du begynner å lage en "Worklog", så det er faktisk ganske rett posta dette her:) Så bra ut sketchupen, hva blir målene? HK så lite ut Lenke til kommentar
chaos king Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2006 50*50*25/30 cm, hovedkortet er nok litt utenom skalaen ja . skal kjøpe lian-li hovedkort brett og sette inn. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Det var da ikke så gale Ser at det ikke var så stort når jeg så i forhold til viftene, først nå Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Kan du sette opp AA i sketchUp når du tar bildene Lenke til kommentar
chaos king Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2006 AA? hva er det? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Anti analysing 7166809[/snapback] Og hva er det da? Lenke til kommentar
chaos king Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2006 åja...., vet jo så klart hva aa er, men jeg skjønte ikke sammenhengen med sketchup. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 (endret) åja...., vet jo så klart hva aa er, men jeg skjønte ikke sammenhengen med sketchup. 7171572[/snapback] Hehe, det gjord. Me ikke jeg heller når jeg fikk høre det men et blir så mye bedre screenshots når du setter AA på maks i SketchUp Har ikke SketchUp instalert så jeg kan ikke gi deg den eksakte plasseringen av det i menyen. Men hvis du gir meg litt tid til å få wine til å fungere så skal jeg nok få instalert sketchUp og si deg hvor det ligger. Men i mellomtiden så kan vel du lete litt selv? Endret 28. oktober 2006 av Klekkus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå