thaLapp Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 har kjøpt denneD-link switchen men etter jeg har koblet internettet til switchen og min pc og min bror's pc så kan bare en av oss få internett... er veldig noob på dette vet at man kan komme inn på switchen ved å skrive ip adressa elr no finner ikke den og har prøvd http://168.192.0.1 er det noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 NB! Dette er en switch, IKKE en router, denne er IKKE laget for å dele internett, så med mindre modemet ditt deler nett for deg, så kommer du ikke til å få nett på begge datamaskinene. Lenke til kommentar
thaLapp Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2006 alså sånn at jeg kan få internett på to pcer det må jo gå ann Lenke til kommentar
nomore Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Kun dersom du har router, eller leverandør tilbyr tilkobling av flere datamaskiner direkte på linja. Ellers må du ha en router. Og du har kjøpt en switch. Lenke til kommentar
thaLapp Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2006 (endret) finnes det noen router med 8p ?? isåfall hvor dyrt Endret 27. oktober 2006 av thaLapp Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 (endret) Jada, det finnes. Men du kan liksågodt kjøpe en med 2 porter og koble den imellom modemet og switchen din. Endret 27. oktober 2006 av lock-aze Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå