ManheiM Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Jeg lurer på om Hd-dvd går på vanlige tv'er, altså ikke flatskjerm. Eller er dette tileggsutstyr for de med flatskjerm og hd utgang? Takk for svar Mvh petter Lenke til kommentar
Howitz Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Det går. men vil nok ikke bli bedre enn vanlig dvd Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Jeg ser for meg at det blir vanskelig å koble en HD-DVD- / BlueRay-spiller til TVen. Hva er uansett vitsen med å spille av HD-filmer på en vanlig TV? Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Du får ikke utnyttet HD-DVD`ens potensialet i det hele tatt med en vanlig bilderrørs TV. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Dette har ikkje noko med spel å gjere, så tråden flyttast til ein meir passande kategori. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Det vil gå fint å bruke HD DVD på en vanlig TV (så sant den har innganger som samsvarer med spilleren; Komponent og HDMI er stort sett standard på spillerne, med dårligere kobling vil du neppe oppleve noen forbedringer i det hele tatt). Avhengig av TV'ens kvalitet kan du også få noe bedre bilde; HD DVD har ikke bare bedre oppløsning (som du trenger en HD-skjerm/TV for å utnytte), men også større fargedybde enn standard DVD. Men med mindre planen er å kjøpe en HD-Ready TV/skjerm innen ikke alt for lenge tror jeg neppe den lille kvalitetsforbedringen du evt opplever på en vanlig TV er verdt pengene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå