Gå til innhold

Gothic III Main Quest Line kan brytes *Spoiler*


Anbefalte innlegg

Jeg kunne gå opp til grok(leder i gelden) og han anklaget meg for å erobre byer.. Jeg hadde uansett tenkt til å erobre geldern og jeg hadde erobret alt annet.. så jeg bare sa "bite me".. Og jeg slo han ned, drepte han.. og ingen gjorde noen ting.. de bare så på og sa at " some morra is killing our people" " do you know anything about it?" og jeg gikk fritt..

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Gå rundt i alle byene først og gjør alle de questene du kan uten å liberate dem. Når du har gjort dette og har 100 rep med orc's kan du befrie så mange byer du bare orker.

 

Jeg har riktig nok ikke gjort alle questene på forhond først selv, men har befrid seks byer uten noe stress. Pass på og ha bra rep hele veien, ikke vær uforsiktig eller for rask når det gjelder en by. Du kan fort bli wanted oxo.

 

Skaffe seg rep er ikke en vansklig oppgave, gjør mye quester for det slemme også. Noen ganger må man ty til ondt for å gjøre godt.

 

-Jeg har enda ikke ødelagt noen rebbel camps.

 

tviler på at historien har mye med hva du velger å gjøre på si i spillet, det ville vært rart. Main questene eller historien da, vil ikke endre seg med tid eller rep. Den er tross alt laget for og ende på en spesifikk måte, det er ikke valgfrie oppgaver. Tror kansje det kan være noen valg gjennom historien som er meningen at du skal velge da.

Endret av venture
Lenke til kommentar

Ah snap..

Det var litt.. ulekkert. Jeg har tatt over alle byene i midlands og har begyne aa utforske oerkenen.. men vil det bli et problem for meg der ogsaa?

 

Har allerede moett en oc som paa doed og liv skulle drepe meg og fikk med seg hele byen mot meg.. Aesj.. Mulig jeg maa gaa tilbake til foer jeg tok over Trelis.. Auch... det er nok en god dag med spilltid tapt.. (8 -10 timer.. er sykemeldt fra jobben..).

 

Ingen maate aa resette orc-atitude paa i konsoll? Vet det er juks og normalt ville jeg ikke gjort det, men som det ble sagt, fikk litt inntrykk av at det var saann det skulle gjoeres..

Endret av applet
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...