Darkdemo Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) hei jeg lurer på om jeg kan spånse asus ved å ringe til dem å spøre om jeg kan spånse dem ved å gå med klær som det står asus på! som dem sender til meg gratis? er dette mulig eller bare noe tull? Endret 27. oktober 2006 av jarmo Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Øhm. I så fall er det de som sponser deg med ei t-skjorte. Da ville du i så fall reklamert for dem, ikke blitt sponset For øvrig så tviler jeg på det. Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Trodde jeg leste "kan jeg spånse anus?" først, haha. Heter "sponse" btw . Men on-topic, du kan jo ringe og spørre om de deler ut gratis reklame t-skjorter som det står Asus på. Verdt forsøket. Hvis ikke, kanskje det er andre merker som vil? Komplett har gratis musematter hvis jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
Darkdemo Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2006 ja sorry Loerand viste ikke åssen jeg skulle skrive det! har dyseleksi så jeg roter litt med ord osv! Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Jeg vil tro du kan få tak i t-skjorter og slikt fra dem. De er jo sikkert bare glad for all gratis reklame de kan få Lenke til kommentar
Darkdemo Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2006 ja akutart det jeg tenker også! jeg elsker nemelig asus skjønner dere! er det et nytt hovedkort eller hva det nå skal være er det altid asus som blir kjøpt! Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Fett. Jeg skal ringe Lacoste og spørre om jeg kan få klær av dem gratis mot at det står Lacoste på dem. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Det er vel ikke heeelt det samme siden Lacoste lever av å selge blant annet klær. Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Det er vel ikke heeelt det samme siden Lacoste lever av å selge blant annet klær. 7161454[/snapback] Reklameklær for klær selges rimelig billig da men. 50-100 kr for t-shorter med god kvalitet. Noen av de ser ganske stilige ut og , Lenke til kommentar
aklla Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 tviler sterkt på at de gidder... de kan jo ikke dele ut t-skjorter til alle som spør heller, koster penger å sende de ut, og lage dem... Lenke til kommentar
CrazyEagle Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 XFX la jo t-skjorter sammen med skjermkort en stund Da steg heller ikke prisen på kortet. Lenke til kommentar
Evelen Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 XFX la jo t-skjorter sammen med skjermkort en stund Da steg heller ikke prisen på kortet. 7193729[/snapback] bare det kunne fått meg til og velge XFX. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 I bought a lousy graphics card, and all i really got was this t-shirt. Lenke til kommentar
CrazyEagle Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 I bought a lousy graphics card, and all i really got was this t-shirt. 7195558[/snapback] Hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå