jensemil Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Dette syns jeg. Comfort - Kjempe bra bilde, ikke for morkt synes jeg. Men kompen satt ikke helt, og teksten odela.. Et glass cognac - Rotete og rart. Men fargene var fine 1800 tallet setting. Bra! Eple - Har sett samme type bilde 4 ganger. Dette var ikke den beste. Men en kul setting. That old time rocknroll - Ganske stilig. Men blir for teit. Kontraster - Ganske kjedelig. Tekinsk bra Tekanne - Dette er ikke langt unna et supert, genialt bilde. Men jeg syns det hvite rundt blir for kjedelig. Lenke til kommentar
sonda Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Enig i at comfort er bra. Et glass cognac er litt rotete. Liker ikke at flasket er kuttet i toppen Eple liker jeg godt. Friske farger og artig vri rock n' roll er ganske tøft. Skjønner ikke hva du legger i "for teit"....? Kontraster faller litt utenfor kategorien Tekanne blir bedre og bedre etter hvert som jeg ser på det.. Lenke til kommentar
magneska Skrevet 2. november 2006 Forfatter Del Skrevet 2. november 2006 (endret) Da er konkurransen over! 1.plass: eple, glenulv Delt 2. plass: comfort, stoners og tekanne, sentimental. Endret 2. november 2006 av magneska Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg