Matias_Elec Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Har et par klare alternativer syns jeg, men klarere lissom ikke helt å bestemme meg for hvem som er den beste AKKURAT NÅ! Ivano Balic Blazenko Lackovic Dzomba Sterbik Metlecic Entrerrios Det er noen av dem.. noen å legge til? top 5 Håndballklubber da? Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Ser ut til at ingen her har interesse for håndball. Men jeg ville si at Dzomba er best, selv om jeg ikke kan noe om det. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Har ikke fulgt med på utenladshåndballen så mye i det siste, men holder en liten knapp på Balic fortsatt. Hans spill og styrker på banen kan nok gjøre gull sammen med Kjelling! Lenke til kommentar
andreier Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Vil helt klart si Ivano Balic er den beste håndballspilleren. Det blikket og den spilleforståelsen han har går utenpå omtrent alle. Når han bare "gidder" å satse skikkelig skaper han enten en god sjangse for laget eller for seg selv. Når det gjelder beste klubb er jeg litt mer usikker. Portland SanAntonio, THW Kiel og Barcelona er vell ganske gode alternativer etter min mening hvertfall. Lenke til kommentar
slagelsedt Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 På kvinnesiden mener jeg det er Bojana Popovic og Cecilie Leganger som er verdens beste håndballspillere. Herresiden, så tror jeg det er Ivano Balic. Lenke til kommentar
kevvah Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Topp 5 spillere : 1. Balic 2. karabatic 3. Boesen 4. Di Nar 5. Puljezevic Topp 5 klubber : 1. Thw Kiel 2. Hamburg 3. Barcelona 4. Flensburg 5. Ciudad Real Lenke til kommentar
slagelsedt Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 På kvinnesiden rangerer jeg topp 5 klubber slik: 1. Viborg HK 2. Zvezda Zvenigorod 3. Gyòri 4. Lada Togliatti 5. Hypo Nideròstereich Grunnen til at jeg setter Viborg øverst, er fordi at de har et mannskap som SKAL være bedre enn de andre. Neste sesong tror jeg Viborg vinner alt - forutsatt at de holder seg skadefri. Så kommer FCK håndbold i 2010 som utfordrer til titlene. I år tror jeg Zvezda vinner Champions League. Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Balic er jo by far den beste spilleren i verden. Tett fulgt av Karabadic og Stefansson Lenke til kommentar
kevvah Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Fredrikshavn på damesiden gjør det veldig bra nå . De slo Viborg . Hallen til fredrikshavn tar opp i mot 4 tusen . Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Fredrikshavn på damesiden gjør det veldig bra nå . De slo Viborg . Hallen til fredrikshavn tar opp i mot 4 tusen . dette var jo så riktig tråd atte...hjelp Lenke til kommentar
slagelsedt Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 (endret) Fredrikshavn på damesiden gjør det veldig bra nå . De slo Viborg . Hallen til fredrikshavn tar opp i mot 4 tusen . Jaha? De har nok kanskje mulighet til å slå Viborg neste sesong, men vi får nå se. Jeg tror Viborg vinner Champions League neste sesong, da er de mer samspilte. FCK får nye spillere og trener, og de trenger tid til å spille seg sammen. I 2010 tror jeg FCK og Viborg kommer til finalen, og da kommer Bojana Popovic og Cecilie Leganger til å krige for sine lag - og den av de to som vinner den siste duellen sikrer seier for sitt lag. Det blir spennende. Det er ikke sikkert det blir slik, men jeg tror og håper det. Endret 27. oktober 2008 av livemsn Lenke til kommentar
Djum Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Ivano Balic er helt klart min favoritt. Tenk Balic og Løke på samme lag! :O Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Bjarte Myrhol! Ingen tvil om det På damesiden er det Linn Jørum Sulland! Endret 9. desember 2008 av CharltonHeston89 Lenke til kommentar
slagelse Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 På kvinnesiden er det udiskutabelt Bojana Popovic. Hun er bedre enn Anja Andersen var på sitt beste. Bojana Popovic er i stand til å være på sitt toppnivå i hver eneste kamp både angrepsmessig og forsvarsmessig. Og hun har det med å avgjøre en kamp fullstendig på egenhånd. På kvinnesiden er det udiskutabelt Bojana Popovic. Hun er bedre enn Anja Andersen var på sitt beste. Bojana Popovic er i stand til å være på sitt toppnivå i hver eneste kamp både angrepsmessig og forsvarsmessig. Og hun har det med å avgjøre en kamp fullstendig på egenhånd. Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Karabatic er et monster. Setter penga mine på han. Lenke til kommentar
vildeeh Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Synes det er rart ingen nevner luc abalo! han er jo KONGEN! Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Finnes ikke én, finnes flere! Lenke til kommentar
RN23 Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Har et par klare alternativer syns jeg, men klarere lissom ikke helt å bestemme meg for hvem som er den beste AKKURAT NÅ! Ivano Balic Blazenko Lackovic Dzomba Sterbik Metlecic Entrerrios Det er noen av dem.. noen å legge til? top 5 Håndballklubber da? ingen av dem... filip jicha er nok klart den beste... kanskje fordi han ikke spiller for verdens beste landslag, betyr ikke det at han ikke er noe god... hen er nok toppscorer for laget sitt. spiller for kiel, som er verdens beste håndballklubb... så ta og tenk deg om Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå