ustabil Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 Nå har jeg mekka ferdig kabinettet. Men det jeg mangler er et bilde. Jeg har bilde inne på pcen , men jeg lurte å¨om noen kunne poste et bilde for meg? jeg kan sende bilde i epost Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 *kremt* Casemod ikke casemods. Jeg har ikke mulighet til og legge dem ut, men fort deg og ordne det. Er alltid morro og se bilder av andres casemods! Hva er det du har gjort da? Lenke til kommentar
ustabil Skrevet 8. november 2002 Forfatter Del Skrevet 8. november 2002 Ja det blei vist en s for møe , men det jeg har gjort er bare å kutta ut et vindu med lexan glass i. Har ikke lakka, da jeg har chieftec lilla lakk. Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 Leipsland: Kan du få gjort det i kveld? Hadde vert kult :razz: Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 Bildet av ustabil sin casemod Lenke til kommentar
LarsM Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 Ville vel tatt bildet når det er mørkt eller uten blitz... de lysene så ikke så pene ut da det var lyst. Lenke til kommentar
jossa Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 pen mod... har en lingnende plan sjøl men er litt lat Lenke til kommentar
RockeRolf Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 Vakkert :smile: Ved første øyekast klarte jeg å innbille meg at pcn/skjermen din bare var en tv med bilde av en brann på (Og at skjermen på denne innbilte tv'n var glassplaten din) Lurte fælt, så etter en gang til og så så jeg hva det var. Flott arbeid :smile: Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 Hei! Hvilken list brukte du? Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 Flotte gardiner og stilig mod av skjerm, eller, vel Kjempeflott! Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 Why not think BIG? Lenke til kommentar
corcky Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 joda, phet casemod det. skiller seg dog ikke ut. :smile: Lenke til kommentar
ChriZno Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 *applaus* Syns den var DRITTØFF jeg, men så er jeg da UTROLIG svak for chieftec dragon kabinett og da :razz: det er så syykt fint!! Og likte det røde lyset! Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Kul nok den. Har du ikke noen flere bilder, eller noe mere du har gjort på den? Var ellers nok så standard. :smile: Lenke til kommentar
ustabil Skrevet 9. november 2002 Forfatter Del Skrevet 9. november 2002 Jeg brukte den minste lista de hadde på microplex. Og takk til deg Anders som gadd å legge ut Bildet Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 du skulle kuttet hullet litt lavere.. den chieftec-psu'en er ikke akkurat konfekt for øynene. evt. kjøp deg et sånt gjennomsiktig psu-cover. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Tenkte jeg måtte bidra med min her også da... Trykke her... Lenke til kommentar
ustabil Skrevet 9. november 2002 Forfatter Del Skrevet 9. november 2002 Er det noen som har noen forslag på mer hva jeg kan gjøre med kabinettet? Har tenkt å lagen en vifte styring. Lenke til kommentar
andgob Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 få litt styr på kablene dine, inni pc'n altså Lenke til kommentar
ustabil Skrevet 12. november 2002 Forfatter Del Skrevet 12. november 2002 Ja jeg skal prøve å rydde inn i pcen,men jeg har ikke giddi enda. Han dere jimmy pop sier jo at det er bare kult med mye kabler... Syntes ikke det jeg men... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå