g@bb@ Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Jeg sitter nå alerede fast i Oblivion. Jeg har fulgt Main Quest linja, og har akkurat tydet det der hemmelige tegnet som finnes i de 4 bøkene til den hemmelige kulten som myrdet keiseren. Tipset sier at jeg skal gå bort til Imperial Tower, og vente der på solen? Det er en grøn pil på kartet som peker konstant på en grav til en prins som ligger der, men det går ikke ann å aktivere/åpne denne graven. Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Ah, hadde samme problemet. Satt i timesvis. Det får vel du gjøre og, ellers ødelegger jeg morroa for deg. Alt skal ikke gå kjempefort heller, det skal være en utfordring å greie questene. Men for all del. Jeg kan sikkert si det om et par dager Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) *springe-oppover-veggen-i-frustrasjon*!! *sidetsidetsidet* Har sittet i stolen i nesten 2 timer, bare gått rundt og rundt det der forb**** tårnet! Et lite hint?? Endret 26. oktober 2006 av g@bb@ Lenke til kommentar
Neddo Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) Tokk ei tid før eg fann det ut men det gjorde eg spele det på pc so er ikkje heilt sikker korleis det e på xbox 1. Du går bort til grave stiller deg fåran den so helder du på og venter 1 og 1 time (rest) til det kjem opp ei lysande tegning 2. So kan du klikke på tegningen so får du neste oppdrag Lykke til Endret 26. oktober 2006 av Neddo Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2006 Takker! Har skutt 20 piler i et tre som er langt vekke og henta de igjen, og så skutt på nytt, får så å hente.. Hehe. Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Argh, du skulle ikke sagt det til han Akkurat den delen av den questen er det jeg husker best fra spillet. Men så fikk jeg det til etter lang tid uten hjelp. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Argh, du skulle ikke sagt det til han Akkurat den delen av den questen er det jeg husker best fra spillet. Men så fikk jeg det til etter lang tid uten hjelp. 7163293[/snapback] Sistequesten i Thieves Guild er den klart feteste questen i spillet. Jeg vil spille gjennom hele TG for å spille den igjen, med en annen karakter, for så å save så jeg kan gjøre den så ofte jeg vil. Orgasmisk quest. Og forøvrig, den bok-questen hinter jo når du skal være ved graven hans... Lenke til kommentar
Neddo Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 (endret) Han spurte og eg svarte lenge sidan eg ha runda spelet. Makka med det lenge eg og :!: Endret 27. oktober 2006 av Neddo Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2006 Noen som vet om det finnes en eller annen form for kappe/armor/ring etc som kan gjøre deg helt usynlig? Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Noen som vet om det finnes en eller annen form for kappe/armor/ring etc som kan gjøre deg helt usynlig? 7171333[/snapback] Enchant diverse utstyr med chameleon til du får 100%. Lenke til kommentar
TST Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Jeg har endret overskriften fra "Oblivion på Xbox360 - småprat og tips tråden" til "Sitter fast i Main Quest i Oblivion" slik at dette ikke ender opp som noe småprat-tråd. Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2006 Noen som vet hvor du kan få tak i enchanted utstyr som gir deg 100% chameleon? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Noen som vet hvor du kan få tak i enchanted utstyr som gir deg 100% chameleon? 7177221[/snapback] Går ikke, det var altfor overpowered i Morrowind. men det er bare og samle flere deler og så har du 100% tilsammen. Lenke til kommentar
Sjuki Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Tokk ei tid før eg fann det ut men det gjorde eg spele det på pc so er ikkjeheilt sikker korleis det e på xbox 1. Du går bort til grave stiller deg fåran den so helder du på og venter 1 og 1 time (rest) til det kjem opp ei lysande tegning 2. So kan du klikke på tegningen so får du neste oppdrag Lykke til 7159369[/snapback] Jeg måtte ty til FAQ på internett forå finne det ut. Men du ødela noe av moroa med akkurat den biten av spillet Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2006 Men tilbake til den der Chamelon tingen. Hehe, hvor har de mage's som kan fikse disse enchantmensene til meg? Hvilke soul's (ref. til hvilke spirits bør jeg fange i hvilke gems) er det lurt å bruke? Lenke til kommentar
akerlian Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 ser ikke poenget i å være 100% usynelig, ingen kan se deg og du kan gjøre alt du vill hvordan du vill. Du kan drepe gaurds uten att de bryr seg Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 ser ikke poenget i å være 100% usynelig, ingen kan se deg og du kan gjøre alt du vill hvordan du vill. Du kan drepe gaurds uten att de bryr seg Litt selsmotsigende? LOL! Du svarer jo deg selv? Om det er gøy i lengden? NEI! Har gjort det selv. Men å dra til en banditt som kicka ass'en din i går, klinke til'n en gang, for så å bli usynlig for og slå han rundt så mye du vil. Priceless! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå