Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

telenor øker hastigheten ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg syns det er helt tullete at oss trofaste kunder må vente helt til jule-tider med å få det nye kunder får nå. Kan da ikke være lov å selge forskjellige hastigheter til samme pris?

7257413[/snapback]

Ikke sikkert du bør vente så lenge. Som det står å lese hos Telenor:

 

"Eksisterende kunder flyttes automatisk og gradvis over på de nye hastighetene. Alle skal være flyttet til nye hastigheter innen 31. desember 2006, der dette er forsvarlig."

 

Mange gamle kunder er allerede blitt flyttet over. Jeg fikk på mandag 1500/300 > 2528/407 (siste måling) :)

Endret av Hotbox
Lenke til kommentar

Dette er antagelig nok et eksempel på at man prøver å gi litt mindre enn man egentlig skal ha slik at de kan øke kundemassen på sentralen. Jeg slet med at jeg kun fikk 3200 på en 4000 linje og reklamerte utallige ganger i løpet av et halvt år. Først når jeg gjorde det klinkende klart at jeg ville pusse forbrukerrådet på dem, holde tilbake betaling samt bytte isp uka etter ble hastigheten riktig. Og det etter bare noen timer. De trengte sikkert bare å gjøre noen tastetrykk.

Lenke til kommentar

Nå er ikke Kapaks alltid 100% riktig over hva linja faktisk tåler... Kapaks har utrenget hva linja burde tåle, men dessverre ikke alltid det er riktig... Kabler som er i dårlig stand, utstyr som støyer på linja, feilkoblinger hos folk, modem/splitter, er ting som f.eks. kan påvirke hva linja tåler av hastighet...

Lenke til kommentar
Aah. sitter på bredbånd fra Lyse med 20000/10000 linje  :w00t: Digg :thumbup:

7438077[/snapback]

Hvor mye betaler du for det? :hmm:

7438495[/snapback]

Jeg betaler 699 pr mnd. Tror huseieren her betalte ca 40.000 for å legge inn fiber.

Har også ca 70 tv kanaler gjennom bredbåndet, samt tastatur som man kan smurfe på nettet gjennom tv`en.. Moro!

:yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...