Gå til innhold

Bilder av "dårlig grafikk" spill til Xbox 360.


Lakus

Anbefalte innlegg

Jeg har Xbox 360 med for eksempel Gears of War, og det ser ekstremt hyperfantastisk ut.

 

Men jeg mener fortsatt at The Legend of Zelda: Twilight Princess er det beste grafiske spillet jeg har sett. Ikke på det rent tekniske selvsagt, men designet er så bra at jeg vil kaste opp av ren skjær glede.

 

(Ikke at Gears of War har et dårlig art-design).

Endret av Aylars
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Modeller og animasjoner i Zelda er fantastisk bra utført, så liker eg anime-stilene veldig godt fra før av også. Ka GeOW angår liker eg den røffe,brutale og barske stilen karakterene har fått,spillet oser jo barskhet og hjernedøde kommentarer :wee:. 2 vidt forskjellige spill,med vidt forskjellig grafikk. Begge leverer så det suser etter.

 

Dog syns eg at fjell/stein teksturene/modellen i zelda kunne vert litt meir ujevne og steinaktige, blir mye flater satt sammen i det spillet. Noe ala SoTC hadde vert knall.

 

Men det er bare flisspikkeri.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Enig. Er egentlig ikke så glad i anime-stilene, men i Zelda er det perfekt. Er vel heller ikke så veldig anime-aktig som det kunne ha vært. :)

 

Et par av teksturene i Zelda er litt for crappy ja, det er liksom bare det som mangler. Art-designet veier opp da. For meg handler det om hvilke følelser man får ut av det man ser på skjermen, og spill som Gears of War og Zelda er bare så sinnsykt gjennomførte. Uten at de ligner på hverandre i det hele tatt.

 

Tenk dere neste Zelda-spill til Wii... :D

Lenke til kommentar
Enig. Er egentlig ikke så glad i anime-stilene, men i Zelda er det perfekt. Er vel heller ikke så veldig anime-aktig som det kunne ha vært. :)

 

Et par av teksturene i Zelda er litt for crappy ja, det er liksom bare det som mangler. Art-designet veier opp da. For meg handler det om hvilke følelser man får ut av det man ser på skjermen, og spill som Gears of War og Zelda er bare så sinnsykt gjennomførte. Uten at de ligner på hverandre i det hele tatt.

 

Tenk dere neste Zelda-spill til Wii... :D

7612525[/snapback]

 

Ja når du kommer i nærheten av teksturene ser du at de er litt "grynete" men jeg føler ikke det trekker ned på noen måte. Som du sier er spillet så gjennomført at det gjør ingen ting, alt annet skinner gjennom. F.eks min første tur "tilbake" til Temple of Time skapte en liten hakeslipp hos meg, for det var nydelige saker og brakte OoT minner tilbake for fult.

 

jeg tenker vær dag på neste Zelda spill til Wii, men med tanke på hvor uregelmessig det er med disse perlene, tenker jeg på gru at vi kanskje må vente til 2010 før neste Zelda spill. Å gru.

Lenke til kommentar
Dog syns eg at fjell/stein teksturene/modellen i zelda kunne vert litt meir ujevne og steinaktige, blir mye flater satt sammen i det spillet. Noe ala SoTC hadde vert knall.

7612500[/snapback]

SoTC kan se penere ut med første øyekast, men når lyset og været treffer blink så er TP penere enn noe annet spill. Og mer dynamisk landskap er i min bok en god grunn til å kutte ned på teksturekvalitet og polygoner.

Lenke til kommentar
Dog syns eg at fjell/stein teksturene/modellen i zelda kunne vert litt meir ujevne og steinaktige, blir mye flater satt sammen i det spillet. Noe ala SoTC hadde vert knall.

7612500[/snapback]

SoTC kan se penere ut med første øyekast, men når lyset og været treffer blink så er TP penere enn noe annet spill. Og mer dynamisk landskap er i min bok en god grunn til å kutte ned på teksturekvalitet og polygoner.

7614276[/snapback]

 

Det eineste eg påpekte som var bedre i SoTC var nettopp det at fjell ligner fjell i det spillet. i TP blir det flater plassert på måfå, og det blir firkantet og foreldet og ubødvendig platt uten sidestykke.

 

Og eg er enig i det du sier om TP :) Dessuten går det med jevne FPS i motsetning til SoTC :whistle:

Lenke til kommentar
Det eineste eg påpekte som var bedre i SoTC var nettopp det at fjell ligner fjell i det spillet. i TP blir det flater plassert på måfå, og det blir firkantet og foreldet og ubødvendig platt uten sidestykke.

 

Og eg er enig i det du sier om TP :) Dessuten går det med jevne FPS i motsetning til SoTC :whistle:

7614396[/snapback]

Ikke ett vondt ord om SotC... men ja, det kunne trengt bedre FPS.... Tenkt deg ramaskrikene om Nintendo hadde gitt ut TP med FPS på nivå med SotC.

 

Uanset... morsomt å se at Nintendo har tatt inspirasjon fra SotC/Ico, særlig noen av bossene, ørkenlandskapet, og en del av fargetonene.

Lenke til kommentar
Det eineste eg påpekte som var bedre i SoTC var nettopp det at fjell ligner fjell i det spillet. i TP blir det flater plassert på måfå, og det blir firkantet og foreldet og ubødvendig platt uten sidestykke.

 

Og eg er enig i det du sier om TP :) Dessuten går det med jevne FPS i motsetning til SoTC :whistle:

7614396[/snapback]

Ikke ett vondt ord om SotC... men ja, det kunne trengt bedre FPS.... Tenkt deg ramaskrikene om Nintendo hadde gitt ut TP med FPS på nivå med SotC.

 

Uanset... morsomt å se at Nintendo har tatt inspirasjon fra SotC/Ico, særlig noen av bossene, ørkenlandskapet, og en del av fargetonene.

7614435[/snapback]

Tja.. inspirasjon?

 

Synes egentlig det meste inspirasjonen ser ut til å komme fra tidligere Zelda-spill som vanlig. Hvertfall på bossene og sånt.

 

Men vet ikke helt jeg. Fargene i Twilight Realm kan minne litt da. :)

Lenke til kommentar

Ikke ett vondt ord om SotC... men ja, det kunne trengt bedre FPS.... Tenkt deg ramaskrikene om Nintendo hadde gitt ut TP med FPS på nivå med SotC.

 

Uanset... morsomt å se at Nintendo har tatt inspirasjon fra SotC/Ico, særlig noen av bossene, ørkenlandskapet, og en del av fargetonene.

7614435[/snapback]

 

Absolutt, ang. bosser (spesielt herligheten i vann templet) er noe som nesten er tatt rett ut av SoTC :wee:

 

Forøvrig var det sjelden at eg blei direkte plaget av lav fps i SotC, var altfor revet med i spillet.

Lenke til kommentar
Tja.. inspirasjon?

 

Synes egentlig det meste inspirasjonen ser ut til å komme fra tidligere Zelda-spill som vanlig. Hvertfall på bossene og sånt.

 

Men vet ikke helt jeg. Fargene i Twilight Realm kan minne litt da. :)

7614453[/snapback]

Det er ingen hemmelighet at både Miyamoto og Aunoma var fans av Ico, noe man kunne til tider se i Wind Waker. I Twilight Princess virker det på meg som de har lagt inn mange små hyllester til både Ico og SotC.

 

Og ikke minst... Spillet er jo proppfullt av små referanser til Super Monkey Ball, et annet av de mest geniale spillene forrige generasjon. :love:

 

Det er noe av det som er fint med alle Zeldaspill. At Nintendo tillater designerne sine å legge inn masse små referanser og hyllester til all populærkultur de liker. Dette er med på å gjøre at alle elementene føles veldig personlige, og man kan nesten se hvor gøyt de har hatt det med å finne på alle de usaklige små detaljene.

Lenke til kommentar
Forøvrig var det sjelden at eg blei direkte plaget av lav fps i SotC, var altfor revet med i spillet.

7614486[/snapback]

Uten tvil. Vanskelig å bry seg om slike småfeil når spillet er så bra. Men... man merket det.

7614516[/snapback]

 

Ja vi må jo nesten påpeke det bare for å elimiene evt. fanboy stempel for den tittelen :tease:

Lenke til kommentar

Jeg kan ikke uttale meg om TP da jeg ikke har spilt det ennå ,men hvordan vil dere vurdere det opp mot oblivion. De videoene og stillbildene som jeg har sett fra TP virker ikke helt å ha oblivion kvalitet. Jeg er fullstendig klar over og forsåvidt enig i at artdirection og en helhetlig verden er like viktig for spillopplevelsen som høy oppløsning, men det er så utroli mye detaljer i oblivion verden som gjør den så fantasktisk å reise rundt i. Her om dagen fyrte jeg opp spillet bare for å reise litt rundt og nyte utsikten. Helt ærlig, kan TP gfx måle seg med oblivion?

Lenke til kommentar
Jeg kan ikke uttale meg om TP da jeg ikke har spilt det ennå ,men hvordan vil dere vurdere det opp mot oblivion.  De videoene og stillbildene som jeg har sett fra TP virker ikke helt å ha oblivion kvalitet.  Jeg er fullstendig klar over og forsåvidt enig i at artdirection og en helhetlig verden er like viktig for spillopplevelsen som høy oppløsning, men det er så utroli mye detaljer i oblivion verden som gjør den så fantasktisk å reise rundt i.  Her om dagen fyrte jeg opp spillet bare for å reise litt rundt og nyte utsikten.  Helt ærlig, kan TP gfx måle seg med oblivion?

7615439[/snapback]

 

Teknisk sett når ikke TP opp til Oblivion, men artistisk knuser TP Oblivion. Du må ha opplevd TP for å skjønne det, men å tre ut på Hyrule feltet, se Hyrule castle i bakgrunnen, death mountain og Snowpeak mens musikken går i bakgrunnen, da droppe haka min krartift.

 

Detaljene rundt TP er liksåbra om ikke bedre enn Oblivion, og personelig har jeg had mer morro å reise rundt i Hyrule og lete etter hjerter, hemmeligheter og godsaker enn jeg har med Oblivion.

 

Som sagt, du må oppleve TP for å skjønne dette. Om du liker Oblivion, og reise rundt i for å finne tinger, så blir du å elske TP, min mening.

 

Det er bare uforklarlig med TP, jeg har stor glede av oblivion, ikke misforstå meg, men helheten i TP og måten alt er satt sammen på er bedre enn Oblivion.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...