Matsini Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Føler allerede desverre at Rare har mistet sin sjel Lenke til kommentar
Nastro Azzurro Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 jeg personlig likte kameo ganske godt Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 jeg personlig likte kameo ganske godt 7227242[/snapback] Dette har eg bare prøvde demoen av,men syns det var ganske artig eg egentlig. Finner vel det til ein overkommelig pris rundt om, så det ender vel i samlinga etterhvert. Lenke til kommentar
Fphonex Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Her har du for eksempel Fear=) syk grafikk:P Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Her har du for eksempel Fear=) syk grafikk:P 7228750[/snapback] Jeg tror ikke noen prøver å benekte at 360 har mange pene spill, og kan gjøre sinnsyke ting grafisk. Men 360 har også en del slappe spill og porter, og jeg er i alle fall ikke i tvil om hva jeg synes er best grafikk av dette(GC) og dette(360). Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Heilt klart det siste bildet! Men ja, porter er til tider ein tamm affærer. Men Gun var da eit ganske ok spill likevel meiner eg å ha hørt? Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Heilt klart det siste bildet! Men ja, porter er til tider ein tamm affærer. Men Gun var da eit ganske ok spill likevel meiner eg å ha hørt? 7229052[/snapback] ¨ Gun var ganske moro. Men det var ikke noe auto-save. Så etter nesten å ha rundet det, så måtte jeg starte på nytt. NEI TAKK. fuck gun. Lenke til kommentar
SoHA Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Skulle gjerne likt å prøve Kameo på den tiden da det fortsatt ble utviklet for Gamecube, og sammenlignet det med utfallet det ble på 360. Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Heilt klart det siste bildet! Men ja, porter er til tider ein tamm affærer. Men Gun var da eit ganske ok spill likevel meiner eg å ha hørt? 7229052[/snapback] Hæ? Det siste bildet har ikke halvparten så mange polygoner, mangler hauger med skinshadere, og har art-direction fra helvete. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Heilt klart det siste bildet! Men ja, porter er til tider ein tamm affærer. Men Gun var da eit ganske ok spill likevel meiner eg å ha hørt? 7229052[/snapback] Hæ? Det siste bildet har ikke halvparten så mange polygoner, mangler hauger med skinshadere, og har art-direction fra helvete. 7229277[/snapback] gamecube bildet er CGI din fjompenisse Lenke til kommentar
Nastro Azzurro Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Kameo finnes jo som classic nå... finnes jo til 200 spenn noen plasser Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Heilt klart det siste bildet! Men ja, porter er til tider ein tamm affærer. Men Gun var da eit ganske ok spill likevel meiner eg å ha hørt? 7229052[/snapback] Hæ? Det siste bildet har ikke halvparten så mange polygoner, mangler hauger med skinshadere, og har art-direction fra helvete. 7229277[/snapback] gamecube bildet er CGI din fjompenisse 7229301[/snapback] GCversjonen av RE4 bruker ikke CGI(Utenom for de 10 første sekundene av introen, altså Racoon City som blir strengt). Ps2versjonen bruker derimot GC sine cutscenes som FMV video. Bildet er in-engine. Akkurat som Gun bildet, in-engine cut-scene. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 gamecube bildet er CGI din fjompenisse 7229301[/snapback] Med tanke på at CGI betyr computer-generated imagery, vil jeg ønske deg lykke til med å finne et spill som ikke har CGI. Jeg tror du mener at det er pre-rendret, og ikke sanntids-rendret. Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 gamecube bildet er CGI din fjompenisse 7229301[/snapback] Med tanke på at CGI betyr computer-generated imagery, vil jeg ønske deg lykke til med å finne et spill som ikke har CGI. Jeg tror du mener at det er pre-rendret, og ikke sanntids-rendret. 7229842[/snapback] Og det er akkurat det CGI blir brukt om. Computer-generated imagery (CGI) is the application of the field of computer graphics (or more specifically, 3D computer graphics) to special effects. CGI is used in films, television programs and commercials, and in printed media. Video games most often use real-time computer graphics (rarely referred to as CGI), but may also include pre-rendered "cut scenes" and intro movies that would be typical CGI applications. These are referred to as FMV. Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Uansett, Gun er et sterkt undervurdert spill. Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Uansett, Gun er et sterkt undervurdert spill. Faktisk litt enig Koste meg mange timer med det spillet. Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Og det er akkurat det CGI blir brukt om. Gjør ingen forskjell siden RE4 cut-scenene på GC ikke er den type CGI(Eller rettere sagt FMV, som pleide å være det man kalte det), men REAL-TIME. Lenke til kommentar
slash Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Heilt klart det siste bildet! Men ja, porter er til tider ein tamm affærer. Men Gun var da eit ganske ok spill likevel meiner eg å ha hørt? 7229052[/snapback] Hæ? Det siste bildet har ikke halvparten så mange polygoner, mangler hauger med skinshadere, og har art-direction fra helvete. 7229277[/snapback] gamecube bildet er CGI din fjompenisse 7229301[/snapback] Haha! Årets "skyte seg i foten" kommentar. Bildet fra resident evil 4 på gamecube er real-time, ikke prerendret. Jeg er fullstendig enig i at bra art direction er utrolig mye viktigere enn teksturoppløsning og polygonantall. Men en kombinasjon er jo selvfølgelig å foretrekke! Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Heilt klart det siste bildet! Men ja, porter er til tider ein tamm affærer. Men Gun var da eit ganske ok spill likevel meiner eg å ha hørt? 7229052[/snapback] Kødder du? Det er latterlig møkkarævva! Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Tror enkelte her inne kunne trengt seg et kurs i forstå skriftlig ironi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå