Nastro Azzurro Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Er vel nintendo selv som lager starfox. Lenke til kommentar
SuperJan Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 avanore Postet i dag, 02:17 Ikke legg ut store bilder på forumet Hvorfor ikke? Og syns Dead Rising ser bedre ut enn det bilde som var lagt med tidligere i posten her. Og jeg spiller på vanlig tv. Ikke HD. Ser bedre ut hos meg Dårlig bilde.. Mvh, Janse.. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Det kommer vel litt opp til arkitekten på konsollen, hvor vanskelig det er å utvikle spill til den, og hvor bra dev-kitet er. 7160343[/snapback] Tror ikke det er nok serkasme i verden til å svare på dette.....hmm.... Ikke akkuratt news nei. 7160447[/snapback] Var ikke nyheter heller, men det er mange som ikke klarer å tenke logisk, derfor må jeg gjøre det for dem. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Er vel nintendo selv som lager starfox. 7161019[/snapback] Star Fox Adventures is a Nintendo GameCube video game and part of the Star Fox series. It was released in North America on September 23, 2002, in Japan on September 27, 2002, and in Europe on September 30, 2002. It was the last game developed by Rare for Nintendo, before the company was acquired as a first-party developer for Microsoft's Xbox.[2] Mhm... Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 avanore Postet i dag, 02:17 Ikke legg ut store bilder på forumet Hvorfor ikke? 7161058[/snapback] Fordi det blir helt på tryne å lese tråden hvis bildene blir for store for skjermen Lenke til kommentar
UleDule Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Lakus, din jævla idiot! Ja, folkens. Det var jeg som nylig diskuterte hvorvidt flere 360-spill jeg har prøvd er dårligere grafisk enn det SF er. Jeg sa ikke at det var "bedre enn de fleste 360-spill". Jeg har prøvd 360, og grafisk sett, er det veldig lite å utsette på konsollen. Men når "Lakus" kommer med påstander om at Wii nærmest vil suge i forhold til 360, bare pga 360s-styrke, påpekte jeg at spill (som f.eks. Star Fox og Rogue Leader) grafisk sett faktisk er bedre enn en rekke spill jeg har prøvd til 360, noe som er et soleklart faktum, fanboy eller ei. Poenget mitt var egentlig bare at de mest sannsynlig kommer til å utnytte Wii på dette punktet også. Selvfølgelig måtte jeg registrere meg og forsvare min sak når jeg leste Lakus' latterlige forsøk på å "spotte" MEG (du skal få!). Og til slutt vil jeg påpeke at jeg ikke er "fanbøy" av noe som helst. Jeg eier nesten alle foregående konsoller, og favoriserer kún kvalitet. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 ...And the tables have turned! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2006 (endret) påpekte jeg at spill (som f.eks. Star Fox og Rogue Leader) grafisk sett faktisk er bedre enn en rekke spill jeg har prøvd til 360, noe som er et soleklart faktum, fanboy eller ei. Jeg sa ikke at det var "bedre enn de fleste 360-spill". Jaså? Vi snakket jo om grafikk nivået.... les din egen kommentar ovenfor. Men når "Lakus" kommer med påstander om at Wii nærmest vil suge i forhold til 360, bare pga 360s-styrke, Poenget mitt var egentlig bare at de mest sannsynlig kommer til å utnytte Wii på dette punktet også. Hva har dette med diskusjonen om hvorvidt Star Fox sin grafikk slår Xbox 360 sin? Var det vi to diskuterte, og er det som diskuteres her, 360 vs Wii kan taes en annen gang, i en annen diskusjon Selvfølgelig måtte jeg registrere meg og forsvare min sak når jeg leste Lakus' latterlige forsøk på å "spotte" MEG (du skal få!). Ja, men da får du nesten holde deg til det vi to diskuterte og da, og ikke ta noe jeg sa om Wii komme inn i en diskusjon om Star Fox sitt grafiske nivå?! Og til slutt vil jeg påpeke at jeg ikke er "fanbøy" av noe som helst. Jeg eier nesten alle foregående konsoller, og favoriserer kún kvalitet. EDIT: Ett par små skriveleifer. Endret 27. oktober 2006 av Lakus Lenke til kommentar
UleDule Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 (endret) påpekte jeg at spill (som f.eks. Star Fox og Rogue Leader) grafisk sett faktisk er bedre enn en rekke spill jeg har prøvd til 360, noe som er et soleklart faktum, fanboy eller ei. Jeg sa ikke at det var "bedre enn de fleste 360-spill". Jaså? Vi snakket jo om grafikk nivået.... les din egen kommentar ovenfor. Poenget var at jeg ikke sa at SF var grafisk bedre enn "de fleste 360-spill", slik du sier i førsteposten din. Lakus sa (sorry, forstår meg ikke helt på quote-systemet, så jeg gjør det lett for meg selv): "Hva har dette med diskusjonen om hvorvidt Star Fox som grafikk slår XBox 360 sin? Var det vi to diskuterte, og er det om diskuteres her, 360 vs Wii kan taes en annen gang " Vi diskuterte faktisk de tre nestegenerasjonskonsollenes kvaliteter. Så det har alt med saken å gjøre. SFs grafikk ble brukt som argument for Nintendo. Lakus sa: "Ja, men da får du nesten holde deg til det vi to diskuterte og da, og ikke ta noe jeg sa om Wii komme inn i en diskusjon om Star Fox sitt grafiske nivå?!" Ja? Endret 27. oktober 2006 av UleDule Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2006 (endret) Poenget var at jeg ikke sa at SF var grafisk bedre enn "de fleste 360-spill", slik du sier i førsteposten din. Du sa at det så bedre ut enn de fleste 360 spillene du hadde spillt. Gjentatte ganger Vi diskuterte faktisk de tre nestegenerasjonskonsollenes kvaliteter. Så det har alt med saken å gjøre. SFs grafikk ble brukt som argument for Nintendo. Jaså? Har ikke alt med saken i denne diskusjonen og gjøre, for denne tar for seg bare Star Fox og 360'en! For selv om det var et argument for Nintendo sa du likevel at Star Fox så bedre ut enn de fleste 360 spillene du hadde spillt, noe som er "grunnmuren" for denne diskusjonen, dermed ligger du litt Off Topic med noe av det du sier min gode venn Endret 27. oktober 2006 av Lakus Lenke til kommentar
UleDule Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Når du lyver og sier jeg har sagt ting jeg ikke har, så er det du som går ut-av-emne, ikke jeg. Les hele innlegget mitt, og se det i sammenheng før du skal henge deg opp i bokstavlige tolkinger. Lenke til kommentar
UleDule Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 (endret) Og ja, SF er bedre grafisk enn nesten alle de 360-spilla jeg har spilt. Det er ikke det samme som "nesten alle 360-spill". Endret 27. oktober 2006 av UleDule Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2006 (endret) Er nok du som lyver og sier du ikke har sagt ting du faktisk har sagt Og ja, SF er bedre grafisk enn nesten alle de 360-spilla jeg har spilt. Det er ikke det samme som "nesten alle 360-spill". 7164733[/snapback] har jeg sagt at du sa "nesten alle 360-spill"? Hvilke spill var dette da? Endret 27. oktober 2006 av Lakus Lenke til kommentar
UleDule Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Når du ber folka her om å finne bilder fra det beste 360 har å by på, for senere å vise meg, sier du på en indirekte måte at jeg påstår SF er bedre enn 360 grafisk. For det har jeg ikke sagt. Poenget var som sagt at det ble brukt som argument for hvordan nintendo utnytter sin grafikk, til tross for at de har svakere konsoll. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Hmmm. Dette eskalerte ut i en ondsinnet fight. Ta det på MSN? Over et slag med "Duellen" kanskje? Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Ja, denne krangelen trenger vel strengt datt ikke bli vist ut på ett offentlig forum? Om det da ikke er en drama/såpe seksjon... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2006 (endret) Når du ber folka her om å finne bilder fra det beste 360 har å by på, for senere å vise meg, sier du på en indirekte måte at jeg påstår SF er bedre enn 360 grafisk. For det har jeg ikke sagt. Jeg har aldri spurt dem finne bare det beste, jeg har også spurt dem om og finne de dårligere de finner, for og gi deg noe og sammenligne med, alt fra noe av det lavere xbox har og byr på opp til noe av det beste. For etter og ha sett det så trodde jeg at du ville gi opp og si at Star Fox ser bedre ut enn de fleste XBox 360 spillene du hadde spillt. Men siden du ikke sier hvikne spill dette er, noe som gir meg veldig dårlige muligheter, så tenkte jeg og vise deg alt fra noe av det lavere xbox har og byr på opp til noe av det beste... tror jeg bare snakket mer rundt det samme jeg allerede har sagt her... Poenget var som sagt at det ble brukt som argument for hvordan nintendo utnytter sin grafikk, til tross for at de har svakere konsoll. Javel? Det hjelper denne diskusjonen, som er basert på at du sa at Star Fox så bedre ut enn mange av Xbox 360 spillene du hadde spillt, lite! Kan du ikke heller si hvilke spill du har spilt? Og om det var nedlastbare demoer eller lignende, vil tro det hjelper en god del mer? EDIT: btw: sier du på en indirekte måte at jeg påstår SF er bedre enn 360 grafisk. For det har jeg ikke sagt. Og ja, SF er bedre grafisk enn nesten alle de 360-spilla jeg har spilt. Du sier hvertfall at SF er bedre enn 360 grafisk i noen spill Endret 27. oktober 2006 av Lakus Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Ja, denne krangelen trenger vel strengt datt ikke bli vist ut på ett offentlig forum? Om det da ikke er en drama/såpe seksjon... 7164905[/snapback] Hva med å flytte tråden til dårlige vitser? Hihi! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
UleDule Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Jaja, da er vi enige da, Lakus . Og hva er det egentlig med å kritisere meg for at jeg nevner sammenhengen diskusjonen oppsto i? Det har alt og ingenting med saken å gjøre. Slutt å spill "sta idiot", Lakus. Vi er ferdige med å diskutere både "din" og "min" sak. Jeg har spilt GC-spill på bedre grafisk nivå enn 360. What's the big deal? Er forøvrig enig med GameMaker også. Denne tråden er en dårlig vits! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2006 (endret) Ok Det mener du . Men lurer fremdeles på hvilke spill det kunne ha vært? HAHA, leste gjennom tråden selv nå ... Endret 27. oktober 2006 av Lakus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå