muv Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 jeg skal lage vannblokk til kortet mitt, men finner ikke mål på de fire hullene rundt gpu som jeg skal bruke til å feste blokka på. er det samme mål på alle merker? en annen ting; er det en spesiell måte å ha av den orginale kjøleren? vill ikke ødelegge noe :smile: Lenke til kommentar
Bugaloo Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 holder på men det samme, mener det var 3,9mm mellom hullene, har du tegning? har faktisk akkurat samme kort som deg. :smile: Lenke til kommentar
Bugaloo Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 du må bruke M2 skruer Lenke til kommentar
muv Skrevet 8. november 2002 Forfatter Del Skrevet 8. november 2002 jeg var nettop å målte. ca.3,8. tror nok det er det for har sett en annen som hadde laget tegning, og han hadde samme måla men det var på et asus. til å feste blokka skal jeg bruke strips. tar bare en og stikker det opp gjennom hullet, og så tar du kun hodet på en annen strips å strammer til. det jeg ikke er helt sikker på er hvilken slangenippler jeg skal bruke. forslag? helst en løsning hvor jeg slipper å bestille på nettet. blir fort dyrt :wink: Lenke til kommentar
Bugaloo Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 Det er foresten ikke noe problem å ta av orginal kjølerene, ram kjølerene er bare tapet på, og gpu kjølern er bare festet med noen splinter. Du får sikkert tak i slangenippler på feks. en båtrekvisita eller noe slikt Lenke til kommentar
muv Skrevet 8. november 2002 Forfatter Del Skrevet 8. november 2002 ok, men _hvordan_ tar man ut de splintene på kjøleren? må jeg knipe dem av, eller er det en måte å ta dem av så de ikke blir ødelagt? Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 Tja, hvis det er sånne fester som jeg har, så klemmer du bare sammen tuppene med tang, og drar dem forsiktig ut. For øvrig så fikk jeg borra feil hull i en cpu-kjøler jeg hadde. Ganske irriterende må jeg si. Så vær sikker på at hullene blir der du skal ha dem før du borer. Edit: skrivefeil [ Denne Melding var redigert av: jvla halvsame på 2002-11-09 14:37 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå