Brian Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 hallo satt og surfa litt og kom over denne videoen: LINK holdt på å daue av latter. Gale folk gitt. Hvis det i det hele tatt er sant at folk holder på med den sporten der. Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 hallo satt og surfa litt og kom over denne videoen: LINK holdt på å daue av latter. Gale folk gitt. Hvis det i det hele tatt er sant at folk holder på med den sporten der. 7159033[/snapback] Er jo data-laget, står jo på siden der og. "Ok so it's just a viral ad made with the help of modern technology and computers, but it sure looks cool non the less" Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 hallo satt og surfa litt og kom over denne videoen: LINK holdt på å daue av latter. Gale folk gitt. Hvis det i det hele tatt er sant at folk holder på med den sporten der. 7159033[/snapback] FAKE Lenke til kommentar
Brian Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2006 hallo satt og surfa litt og kom over denne videoen: LINK holdt på å daue av latter. Gale folk gitt. Hvis det i det hele tatt er sant at folk holder på med den sporten der. 7159033[/snapback] Er jo data-laget, står jo på siden der og. "Ok so it's just a viral ad made with the help of modern technology and computers, but it sure looks cool non the less" 7159071[/snapback] ja så drit tøft ut, men virka veldig usannsynlig egentlig Lenke til kommentar
Reached Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Ok so it's just a viral ad made with the help of modern technology and computers, but it sure looks cool non the less Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 At du i det hele tatt åpnet for at det kunne være real syns jeg er latter Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 At du i det hele tatt åpnet for at det kunne være real syns jeg er latter 7159554[/snapback] Enig. Akkurat like dumt som kornsirkler. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 At du i det hele tatt åpnet for at det kunne være real syns jeg er latter 7159554[/snapback] Enig. Akkurat like dumt som kornsirkler. 7159604[/snapback] Kunne ikke vært mer enig Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Vel, det funker å kjøre i half pipe med fjernstyrte biler...har selv hoppa ca 3/4 meter opp å landa i rampen igjen...så kunne jo vært mulig:P med litt større klaring osv... Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Vel, det funker å kjøre i half pipe med fjernstyrte biler...har selv hoppa ca 3/4 meter opp å landa i rampen igjen...så kunne jo vært mulig:P med litt større klaring osv... 7159643[/snapback] Siden du har klart det en gang med din fjernstyrte bil går det ann å kjøre med en ekte bil? Og i tillegg titte litt ut av døra i lufta? Det er litt flaut av at noen trodde dette var sant. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Det så jo ikke ekte ut en gang. bilen oppførte seg som en animert dinosaur. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Selvfølgelig kunne noe lignende vært mulig, men det er så farlig at det neppe vil bli prøvd, i hvert fall ikke med levende sjåfører. Det er fortsatt en hel haug med stunts som rent teknisk fint lar seg utføre, men hvor sjansen for død og fordervelse er såpass høy at ingen gidder. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Siden du har klart det en gang med din fjernstyrte bil går det ann å kjøre med en ekte bil? Og i tillegg titte litt ut av døra i lufta? Sa jeg en gang kanskje? Og jeg nevnte ikke at duden sku klare og komme seg ut døra, jeg mente dette kan funke..Hvis en har en bil, noe alla de kjører bakkerace osv med... Lenke til kommentar
Axes Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Vel, det funker å kjøre i half pipe med fjernstyrte biler...har selv hoppa ca 3/4 meter opp å landa i rampen igjen...så kunne jo vært mulig:P med litt større klaring osv... 7159643[/snapback] Men latter, haha. Plx. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Jeg foreslår at dere går på bokhandelen og kjøper dere en lærebok i fysikk. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Jeg foreslår at dere går på bokhandelen og kjøper dere en lærebok i fysikk. 7161669[/snapback] Og så slå seg selv i hodet med den til man får en litt bedre virkelighetsoppfatning? Lenke til kommentar
Brian Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2006 impossible is nothing Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Tydelighvis så veit dere som prøve å latterligjøre meg meget lite om rc-biler... Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Tydelighvis så veit dere som prøve å latterligjøre meg meget lite om rc-biler... 7161934[/snapback] Var det half-pipe med rør på toppen ? Så et klipp av en lst2 og en savage som kosa seg i skatepark. Utrolig artig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå