Deadringer Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) Hei! Jeg har nettopp kjøpt meg en iPod video 30gb. Jeg har installert programvaren som fulgte med iPoden og installert nyeste versjon av iTunes. Problemet er bare det at selv om iPoden kobles til iTunes får jeg ikke trykket og valgt musikken som ligger inne på den. Jeg har nå prøvd å velge "gjennopprett fabrikkinnstillinger" muligheten, men jeg får en melding om at det ikke går. Jeg har ingen peiling på iPoder eller noe i det hele tatt og aner ikke hva jeg skal gjøre. Setter pris på alle forslag. Endret 26. oktober 2006 av -Nyhus- Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=317053 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2006 hadde jeg ønsket meg en dårlig kopi av ipod, ja, da ville jeg selvfølgelig kjøpt en creative zen. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Hvis det er en så dårlig kopi som du sier, hvorfor får den alltid så bra omtaler? Dessuten har jeg hatt 2 iPoder som begge gikk i stykker, det som er mest morsomt er at det kun er 1 års garanti, det er 2 år på alle andre spillere. Lenke til kommentar
kjehaako Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 iPod var vel heller en god kopi i første generasjon, så å kalle Vision:M en dårlig kopi nå, virker dumt. Jeg har lite greie på iPod selv, men det er vel ikke umulig at å oppdatere programvaren kan være et forsøk verdt, evt. om du prøver å resette spilleren med Menu og Center-knappene. Evt. forsøke en formateringsfunksjon på selve spilleren. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2006 Alt fungerer fint nå. Da den ble restartet fikset den seg selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå