Itw Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Heisann Tenkte jeg skulle bestille dette kabinettet for å ha til HTPC men finner ikke ut hvordan strømforsyning jeg kan ha i det? Er det noen spesiell formfaktor? Lenke til kommentar
the_dragon_ts Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 har aldri vært no med htpc, men ser at hos microplex følger det med psu i alle cooler master htpc'ne, så gjør vell mest sansynlig det her og (MEN sier det ikke med sikkerhet da=) Lenke til kommentar
Itw Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2006 Det står uten psu desverre.. LINK Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 (endret) Det står uten psu desverre..LINK 7159209[/snapback] Hva er det du har røyka? Du har jo missforstått såørsmålet hans helt! Tenkte jeg skulle bestille dette kabinettet for å ha til HTPC men finner ikke ut hvordan strømforsyning jeg kan ha i det?Er det noen spesiell formfaktor? Fant noen specs på google Coolermaster ATC-620 ( ATC-620C-SX1 )The size of what PSU can be installed, ie ATX or Matx Manufacturer Coolermaster Product Name ATC-620C-SX1 Package Type Retail Warranty 1 Year Case Type Desktop Colour Silver Material Chassis 0.8mm SECC Steel Material Front Panel Alloy Bezel Front I/O 2 x USB Ports 2 x IEEE 1394 ports Side Panel Expansion Slots 7 Motherboard Support Micro-ATX Drive Bays External 5.25" 4 Drive Bays External 3.5" 1 Drive Bays Internal 3.5" 2 Width 423 mm Height 140 mm Depth 445 mm Weight 6.5 PSU Size ATX PSU Type PFC Cooling System Front Cooling System Rear 60 x 60 x 25 mm fan (exhaust) Cooling System Side Cooling System Top Special Features Organic Styling meets hi-tech functionality. Simple and tasteful shape easy to fit into future space. High efficiency ventilation design. Fully EMI shielded to protect user from harmful electronic emissions. Entire case is made of aluminum to act like a huge heat sink for heat dissipation. Tool-less assembly/disassembly for quick and easy maintenance or upgrade. Endret 27. oktober 2006 av Klekkus Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Er vel litt sent å svare nå siden det ikke er på tilbud lenger.. Men jeg har det selv og stantar ATX PSU passer fint. Til Klekkus så tror jeg du har røyka se hvem du quoter... Lenke til kommentar
Itw Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2006 Tusen takk for svar:) Men hva er ie ATX? Og er det noen som har en link til en grei stillegående "ie ATX" psu? Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 (endret) Det står uten psu desverre.. Hva er det du har røyka? Du har jo missforstått såørsmålet hans helt! Hva er det du har røyka? Det er trådstarter som forteller "the_dragon_ts" at kabinettet er uten psu Coolermaster ATC-620 ( ATC-620C-SX1 )The size of what PSU can be installed, ie ATX or Matx PSU Size ATX Som betyr at du kan bruke standar ATX strømforsyning (eksempel) (juhu, innlegg 600) Endret 27. oktober 2006 av k-orm Lenke til kommentar
Itw Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2006 Gratulerer med innlegg 600!! Ok ble litt usikker når det stod ie forran... Men da er de jo enkelt og finne strømforsyning:) Takker for hjelpa!! Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Er vel litt sent å svare nå siden det ikke er på tilbud lenger..Men jeg har det selv og stantar ATX PSU passer fint. Til Klekkus så tror jeg du har røyka se hvem du quoter... 7163859[/snapback] Hehe, skulle være kommentaren til qouten under Tusen takk for svar:)Men hva er ie ATX? Og er det noen som har en link til en grei stillegående "ie ATX" psu? 7163864[/snapback] Kabinettet støtter jo vanlig ATX PSU Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 (endret) Mange som er på pipa i dag Endret 27. oktober 2006 av taz Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Klekkus, du burde passe deg for sånt, er ikke bra for deg Lenke til kommentar
crazycooler Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Sjekk her: http://www.jonnyguru.com/reviews.php Lenke til kommentar
Itw Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2006 Var jo bare sånne "super psu'er" der, trenger jo bare ca 350W å en stille en siden det er snakk om HTPC jeg skal ha i dette kabinettet... Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 (endret) Sånn ser det ut,Vifta som står i støyer ganske mye(den jeg fikk) så den bør nesten kjøres med på 7v eller noe. Endret 27. oktober 2006 av taz Lenke til kommentar
Itw Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2006 Tusen takk for bildet taz, så jo greit ut det ja. Regner med at den viften blir byttet ut da, for bråk vil man jo ikke ha.. Hva har du ellers i det kabinetet? Har du noen bilder eller annet fra hvordan du har gjort det? Hadde jo vært kjekt med ideer:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå