RdkLl Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 Har fått gta vc i posten i dag...er bare en ting å si..KJØP DET!..råe biler, rå grafikk, byen er svææær.. med andre ord: helt KONGE Lenke til kommentar
Jc-g Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 Grattis! skal stikke å kjøpe det en av dagene, evt. vente til PC versjonen. Lenke til kommentar
Antihero Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 hvor kjøpte du det? Lenke til kommentar
RdkLl Skrevet 8. november 2002 Forfatter Del Skrevet 8. november 2002 bestillte d på gamesmix.com:) Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 gamesmix sir du? bra valg indeed=) håpa æ sku få ringenes herre spillet av dem idag, men akk! nei, forventa å møte balrogen i morias dyp på denne tiden, men må nok nøye meg med ut2k3, jaja=) god helg folkens Lenke til kommentar
megavolt Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 Forhånds bestilte dette spillet på gamesmix så tidlig som det gikk ann bre for å få det på den europeiske lanseringsdatoen!!! Fikk beskjed av en venn på skolen min (som også hadde forhåndsbestilt) i dag som var "syk" og hjemme og satt å spilte det... Fikk lyst til å spurte hjem fra skolen å prøve det men jeg klarte å motstå fristelsen... Når jeg endelig kom hem spurta jeg opp i loftstua, reiv av plastikken og heiv det inn i min kjære ps2. Og siden det har jeg sitti med det, ble litt sliten nå, så jeg tok en pause Fy FAEEN og rått!!! Gidder ikke nevne alle forbedringene fra den geniale forløperen gta III, sier bare en ting: KJØP DET!!!!!!! Måtte få en venn av meg til å hjeple litt, slet litt med å skyte ned de folka rundt på den øya når du sitter på med helikopter og skal skyte de ned.. Ellers har jeg gjort det meste selv og kommet litt langt... :smile: Kunne ha kommet mye lenger men jeg bruker så mye tid på å råne rundt i tøffe spreke ferari-/lamborgini-lignende 80-tallssportbiler og motorsykler (både liggesykler og store "harleysykler i tilegg til mopeder) KJØØØØP DET!!!!!!!!!!!!!!! [ Denne Melding var redigert av: megavolt på 2002-11-08 23:53 ] Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 jeg har prøvd... det skal ned til byen i morra og kjøpe ps 2 + VC særiøst folkens.... det er SÅ bra ja Lenke til kommentar
klondrian Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Dro for å kjope det idag, men fant det ikke i hyllen. Kanskje det var utsolgt til XBox, da de hadde spillet til PS2. Hvor kan en bestille det raskest mulig ? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Quote: Den 2002-11-13 16:36, skrev klondrian:Dro for å kjope det idag, men fant det ikke i hyllen. Kanskje det var utsolgt til XBox, da de hadde spillet til PS2.Hvor kan en bestille det raskest mulig ? Til informasjon så får du ikke spillet til Xbox :wink: Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Quote: Den 2002-11-13 16:36, skrev klondrian:Dro for å kjope det idag, men fant det ikke i hyllen. Kanskje det var utsolgt til XBox, da de hadde spillet til PS2.Hvor kan en bestille det raskest mulig ? hvis du tar en titt i 2005 så ligger det i xbox hyllen også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå