Gå til innhold

Uansvarlig våpenbruk i Norge

Anbefalte innlegg

Er våpen blitt for tilgjengelig i Norge? Er det rett å ha våpen i private hjem? Bør våpenkontrollen bli strengere? Se filmen under.

15-åring blir lurt til å sjokke seg selv mens broren filmer:

Link fjernet av moderator.

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du burde jo heller posta med tittelen: Se hvor ånnas broren min er!

Ser ikke helt sammenhengen mellom tittel og innlegget ditt. Når det gjelder våpenbruk, så ville jeg ikke påstå at uansvarlig våpenbruk er utbredt i Norge. Ihvertfall ikke våpenbruk med _lovlige_ våpen. Når det gjelder ulovlige våpen, så er det en helt annen ting, men det går under kriminalitet uansett...

Lenke til kommentar
Er våpen blitt for tilgjengelig i Norge? Er det rett å ha våpen i private hjem? Bør våpenkontrollen bli strengere?

7158842[/snapback]

Mi hjartans ærlege meining er at alt av våpenkontroll i stort sett alle tilfelle går ut over oss som er lovlydige våpenbrukarar (slik som jegerar og konkurranseskyttarar). Dei som er kriminelle og vil ha tak i våpen får tak i det uansett, via andre kanalar. Det som kjem av krav og restriksjonar lagar berre trøbbel for dei av oss som brukar våpen til lovlege føremål.

Ein annan ting som er viktig å hugse er at det ikkje er våpenet i seg sjølv som drep, men personen som brukar våpenet. Viss ein galning får det føre seg at han skal ta livet av familien sin umiddelbart så gjer han det. Om han brukar hagle, kniv, øks, hammar, golfkølle, murstein, elektrisk tannbørste eller berre nevane er nok ofte underordna...

Lenke til kommentar

Haha, så jævla artig! Det der er kameraten min. Dum, forbanna idiot som tror han får draget på damene ved å gjøre sånn.

Han har alltid vært en fyr som liker å gjøre "farlige" og "gærne" ting, og jeg skjuler ikke på at han trenger behandling for diverse ting.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...