blubbblubb Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) Er våpen blitt for tilgjengelig i Norge? Er det rett å ha våpen i private hjem? Bør våpenkontrollen bli strengere? Se filmen under. 15-åring blir lurt til å sjokke seg selv mens broren filmer: Link fjernet av moderator. Endret 26. oktober 2006 av tom waits for alice Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Skumle greier. Men vet du hele situasjonen bak filmen? Lenke til kommentar
blubbblubb Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2006 Skumle greier. Men vet du hele situasjonen bak filmen? 7159533[/snapback] Ja:D jeg er den onde broren Lenke til kommentar
CustomTP Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 oki... kanskje litt feil video å vise i forhold til spørsmålet... hva med alle pakkisene, albanerene, you know... burde heller gitt en link til skyte dramaet på akerbrygge forleden.... enig? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Ja:D jeg er den onde broren 7159553[/snapback] La oss diskutere seriøst? Jeg synes vi har et problem med våpen i Norge. Man burde ikke frykte å bli knivstukket når man er på byen. Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Jeg er vel egentlig av den oppfatning av våpenkontrollen bør være svært streng, men uansett er det umulig å hindre at våpen faller i gale hender. Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Selve temaet er viktig å diskutere. Men å henvise til en så idiotisk og fjasete film er meningsløst. Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Du burde jo heller posta med tittelen: Se hvor ånnas broren min er! Ser ikke helt sammenhengen mellom tittel og innlegget ditt. Når det gjelder våpenbruk, så ville jeg ikke påstå at uansvarlig våpenbruk er utbredt i Norge. Ihvertfall ikke våpenbruk med _lovlige_ våpen. Når det gjelder ulovlige våpen, så er det en helt annen ting, men det går under kriminalitet uansett... Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Er våpen blitt for tilgjengelig i Norge? Er det rett å ha våpen i private hjem? Bør våpenkontrollen bli strengere?7158842[/snapback] Mi hjartans ærlege meining er at alt av våpenkontroll i stort sett alle tilfelle går ut over oss som er lovlydige våpenbrukarar (slik som jegerar og konkurranseskyttarar). Dei som er kriminelle og vil ha tak i våpen får tak i det uansett, via andre kanalar. Det som kjem av krav og restriksjonar lagar berre trøbbel for dei av oss som brukar våpen til lovlege føremål. Ein annan ting som er viktig å hugse er at det ikkje er våpenet i seg sjølv som drep, men personen som brukar våpenet. Viss ein galning får det føre seg at han skal ta livet av familien sin umiddelbart så gjer han det. Om han brukar hagle, kniv, øks, hammar, golfkølle, murstein, elektrisk tannbørste eller berre nevane er nok ofte underordna... Lenke til kommentar
blubbblubb Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2006 Ja:D jeg er den onde broren 7159553[/snapback] La oss diskutere seriøst? Jeg synes vi har et problem med våpen i Norge. Man burde ikke frykte å bli knivstukket når man er på byen. 7159594[/snapback] Så du mener at jeg ikke er den onde broren? Lenke til kommentar
salah Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Haha, så jævla artig! Det der er kameraten min. Dum, forbanna idiot som tror han får draget på damene ved å gjøre sånn. Han har alltid vært en fyr som liker å gjøre "farlige" og "gærne" ting, og jeg skjuler ikke på at han trenger behandling for diverse ting. Lenke til kommentar
salah Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) dobbelpost.. *14tegn* jyrgex: Si til Thomas at de fleste synes han er dum, og ikke kul. Så han kan bare slutte å spamme oss på MSN. Moderator: Dette er en skrytetråd, bare så dere er klar over det. Endret 26. oktober 2006 av salah Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Moderator: Dette er en skrytetråd, bare så dere er klar over det. 7160053[/snapback] Og det mente du moderator trengte noen til å fortelle seg... Geir Å, ja. Det er sant: Stenges. Prompte. Hvis trådstarter vil kan han starte en ny tråd om emnet, uten YouTube-videoer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg