-Shark- Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Hei, jeg må reinnstallere windows og da må selvfølgelig alle drivere innstalleres på nytt. Før var det ikke noe problem, da gikk jeg på packard bell sine sider. Fant maskinen min, og der lå alt man trengte. Men nå var jeg inne og tittet da, men det er ikke så mye som en driver til maskinen min der nå. Produktet gjelder ikke lengere eller noe slikt, fikk jeg når jeg søkte på maskinen( packard bell a5560) Hvordan i allverden skal jeg få tak i drivere nå? Før noen spør, jeg har ikke noen drivere på cder eller noe medfølgende maskinen. tusen takk om dere hjelper Lenke til kommentar
ventle Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Hva er det du skal ha drivere til? (skriv type maskinvare, produsent og modell, eks. WLAN-kort, Intel 2200BG osv) Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2006 (endret) *trådløse innebyggde kortet - Viktigste.. *grafikkdriver, delt minne *tror det var noe cpu driver sak. Noen forslag til hvordan jeg finner dette? Modell: packard bell a5560, kjøpt februar 2006 Endret 27. oktober 2006 av -Shark- Lenke til kommentar
ventle Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 må vite merke og modell på hardwaren. Om både trådløskortet og skjermkortet er fra Intel finner du drivere på deres sider. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå