CAH1 Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) Jeg får en merkelig melding når jeg starter maskinen. Det står noe som likner på YoYo bare at o-ene ser rare ut og derfra stopper alt. Jeg kommer inn i bios før dette da, men det hjelper meg ikke særlig... Dette skjedde etter at jeg lastet ned og innstallerte et betalingsbasert program som jeg skulle laste ned musikk med. Programmet funket fint, men etter omstart låste det hele seg. Jeg vet ikke om dette har noe med saken å gjøre, men det kan jo hende dette har skylden. Jeg har prøvd å starte med win-xp cd-en men får bare failure og "YoYo" meldingen opp så da får jeg ikke reparert filer eller innstallert windows på nytt. Noen som har noe tips? Takker for alle svar. Endret 26. oktober 2006 av Smyagol Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Et betalingsbasert program for nedlastning av musikk? Det høres veldig fishy ut når du ikke forteller hva slags program det er. Begynner straks å tenke på spyware og virus. Fortell hva programmet heter så blir det litt lettere å hjelpe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå