ttd Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Har selv venner som er så udannet at de runker på lan. Direkte ekkelt!. Så hvis du må fise så helst gå på do. Det er ikke noe poeng i å la andre kjenne dine ekkle indre gasser. 7338194[/snapback] Jeg synes man kan gå på do når man skal runke også, altså! Ingen grunn til å tømme seg over nettverket. Der sprakk myten om at jenter aldri fiser.. Hva blir det neste, at dere klør dere bak også? 7338168[/snapback] Beklager. Ja, vi klør oss bak, vi klør oss forran, vi driter, raper og fiser. 7338986[/snapback] Hva gjør dere egentlig når ballene klør? Lenke til kommentar
OHell Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Hmm.. Har aldri sett baller med klør. Det er vel ikkje ein fotball du snakkar om? Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Mja du sier noe om at det faktisk går an å gå på do og runke også men uffda, du må jo si deg enig at å runke hos andre folk i det hele tatt er svært udannet? I det hele tatt på lan når mange folk sitter rundt Lenke til kommentar
ttd Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Mja du sier noe om at det faktisk går an å gå på do og runke også men uffda, du må jo si deg enig at å runke hos andre folk i det hele tatt er svært udannet? I det hele tatt på lan når mange folk sitter rundt 7340008[/snapback] Jeg tror ikke det er uvanlig å onanere hos eventuelle kjærester. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Dette emnet er vel utdebattert nå, siden det bare er unntakvis det postes om emnet, og alle jentene i tråden har sagt sin mening mer enn en gang... Onani og andre gymnastikkøvelser er ikke topic, så jeg tror like godt vi avslutter diskusjonen. Stenges. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg