Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan reagerer dere jenter på fising?

Gjest Guest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmmm 

Det var så fake...

Jeg kjenner et "kvinnfolk" faktisk kusinen til exen min.hehe..

Når det gjelder fising så er hun akkurat som mannfolk flest...hun sier hør nå og sprer bena sine og slipper den saftige fisen.....jeg fikk helt hakeslepp første gang jeg hørte hun gjorde det....men jeg holdte på å le meg ihjel...jeg ble helt paff når hun gjorde det..Mitt syn når det gjelder fising er ganske liberalt.som regel....men hvis andre fiser mens jeg spiser eller noe sånt så smeller det som regel..

Endret av Scortech
Lenke til kommentar
Pysa. Må man så må man.

Pyse...er snakk om å være høflig...Er ikke noe som er mer uhøflig enn å fise foran noen som spiser....

Å fise foran noen som spiser er rett og slett barnslig og uhøflig...

7218345[/snapback]

Ja, jeg skal innrømme at jeg ikke mente det slik jeg skrev det, men det var en reaksjon på at du da svarer med å være like uhøflig ("da smeller det").

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Og ja, jeg har behov for å.....uhm....lette på trykket jeg også, men jeg gjør det ALDRI i nærheten av andre. Tar sikkert litt ekstra hensyn fordi jeg syns det er så ekkelt selv.

7163442[/snapback]

Der sprakk myten om at jenter aldri fiser.. :ermm:

Hva blir det neste, at dere klør dere bak også?

Endret av dimdal
Lenke til kommentar

Fising er nødvendig men derimot ekkelt. Hvis en gutt fiser og ler er det et tegn på at han er udannet. Har selv venner som er så udannet at de runker på lan. Direkte ekkelt!. Så hvis du må fise så helst gå på do. Det er ikke noe poeng i å la andre kjenne dine ekkle indre gasser.

my 2 cents

Lenke til kommentar
Der sprakk myten om at jenter aldri fiser..  :ermm:

7338168[/snapback]

Beklager.

Ja, vi klør oss bak, vi klør oss forran, vi driter, raper og fiser.

7338986[/snapback]

Det beskrev meg og jeg er ikke jente :p Neida klør meg som regel ikke bak bare drar den tighte boksern ut av rumpehullet.

Lenke til kommentar
Der sprakk myten om at jenter aldri fiser..  :ermm:

7338168[/snapback]

Beklager.

Ja, vi klør oss bak, vi klør oss forran, vi driter, raper og fiser.

7338986[/snapback]

Og hvem bryr seg egentlig? Vi er bare mennesker, alle som én :D

Haha, klasse med bare gutter, dét blir mayhem, særlig når halvparten er fra distriktsnorge og kjører traktor til skolen! :w00t:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...