Hashtægg Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Fnising er kanskje en liten turnoff. 7217316[/snapback] Jeg tror du muligens leste litt feil i tittel nå? 7217602[/snapback] hahhahhahhahh!! :!: ok, FISING er turnoff det og. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 ok, FISING er turnoff det og. 7217622[/snapback] Hva med en søt liten "pfuuuuuj", da? Eh, kanskje turnoff uansett Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Tenk på analsex og luftbobler ... Fising er ikke bra, selv om det er nødvendig... Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 luftbobler ... 7217899[/snapback] Bobler? Du vet at når man sier "bruk mye glidemiddel" så er det ikke om å gjøre å fylle hele ræva til jenta allikevel? Lenke til kommentar
Brukernavn_i_bruk Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 luftbobler ... 7217899[/snapback] Bobler? Du vet at når man sier "bruk mye glidemiddel" så er det ikke om å gjøre å fylle hele ræva til jenta allikevel? 7217965[/snapback] Å? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Å? 7218103[/snapback] Ja, det er helt sant. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 (endret) Hmmm Det var så fake... Jeg kjenner et "kvinnfolk" faktisk kusinen til exen min.hehe.. Når det gjelder fising så er hun akkurat som mannfolk flest...hun sier hør nå og sprer bena sine og slipper den saftige fisen.....jeg fikk helt hakeslepp første gang jeg hørte hun gjorde det....men jeg holdte på å le meg ihjel...jeg ble helt paff når hun gjorde det..Mitt syn når det gjelder fising er ganske liberalt.som regel....men hvis andre fiser mens jeg spiser eller noe sånt så smeller det som regel.. Endret 4. november 2006 av Scortech Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 men hvis andre fiser mens jeg spiser eller noe sånt så smeller det som regel.. 7218226[/snapback] Pysa. Må man så må man. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Pysa. Må man så må man. Pyse...er snakk om å være høflig...Er ikke noe som er mer uhøflig enn å fise foran noen som spiser.... Å fise foran noen som spiser er rett og slett barnslig og uhøflig... Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Pysa. Må man så må man. Pyse...er snakk om å være høflig...Er ikke noe som er mer uhøflig enn å fise foran noen som spiser.... Å fise foran noen som spiser er rett og slett barnslig og uhøflig... 7218345[/snapback] Ja, jeg skal innrømme at jeg ikke mente det slik jeg skrev det, men det var en reaksjon på at du da svarer med å være like uhøflig ("da smeller det"). Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Selv om jeg selv har et liberalt syn på fising så synes jeg selv at det er nokså uhøflig å fise selv hvis andre spiser...Just common sense dude... Lenke til kommentar
AudunSæther Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Som ei veninne sier, "luft i magen er som tanker i hodet, noen ganger må de bare ut" Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 (endret) Og ja, jeg har behov for å.....uhm....lette på trykket jeg også, men jeg gjør det ALDRI i nærheten av andre. Tar sikkert litt ekstra hensyn fordi jeg syns det er så ekkelt selv. 7163442[/snapback] Der sprakk myten om at jenter aldri fiser.. Hva blir det neste, at dere klør dere bak også? Endret 22. november 2006 av dimdal Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Fising er nødvendig men derimot ekkelt. Hvis en gutt fiser og ler er det et tegn på at han er udannet. Har selv venner som er så udannet at de runker på lan. Direkte ekkelt!. Så hvis du må fise så helst gå på do. Det er ikke noe poeng i å la andre kjenne dine ekkle indre gasser. my 2 cents Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Hva blir det neste, at dere klør dere bak også? Jeg har sett kvinnfolk som gjør det...ikke uvant å se det ofte...litt annerledes med fising.hehe Lenke til kommentar
DNA Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Hmmm 7163028[/snapback] Æsj, så ekkelt! Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Der sprakk myten om at jenter aldri fiser.. Hva blir det neste, at dere klør dere bak også? 7338168[/snapback] Beklager. Ja, vi klør oss bak, vi klør oss forran, vi driter, raper og fiser. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Der sprakk myten om at jenter aldri fiser.. Hva blir det neste, at dere klør dere bak også? 7338168[/snapback] Beklager. Ja, vi klør oss bak, vi klør oss forran, vi driter, raper og fiser. 7338986[/snapback] Det beskrev meg og jeg er ikke jente Neida klør meg som regel ikke bak bare drar den tighte boksern ut av rumpehullet. Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Der sprakk myten om at jenter aldri fiser.. Hva blir det neste, at dere klør dere bak også? 7338168[/snapback] Beklager. Ja, vi klør oss bak, vi klør oss forran, vi driter, raper og fiser. 7338986[/snapback] Og hvem bryr seg egentlig? Vi er bare mennesker, alle som én Haha, klasse med bare gutter, dét blir mayhem, særlig når halvparten er fra distriktsnorge og kjører traktor til skolen! Lenke til kommentar
OHell Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Eg elskar fjertar. Det er så deileg når dei kjem ut av rompa. Lukta er ikkje så galen den hell. Personleg synes eg det å ha longe fjertar er ein god egenskap. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg