Zappza Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Jeg ser på fising som ekkelt, men så klart, hvis det er folk du er glad i osv, så går det greit. Men folk som driter bare på pur f. blir jeg irritert. Lenke til kommentar
Super-E Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Jeg ser på fising som en normal ting som alle gjør,og bryr meg fint lite om samboeren fiser. Nå er dette riktignok ikke noe man gjør offentlig eller på første date. Men jeg synes det er bedre at typen og venner fiser i mitt nærvær enn at det samler seg opp og de får vondt i magen. Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Jeg ser på fising som en normal ting som alle gjør,og bryr meg fint lite om samboeren fiser. Nå er dette riktignok ikke noe man gjør offentlig eller på første date. Men jeg synes det er bedre at typen og venner fiser i mitt nærvær enn at det samler seg opp og de får vondt i magen. 7168900[/snapback] m-m Lenke til kommentar
Myrsnipa Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Fising og rap er helt naturlig og nødvenig! Hvia man ikke fiser får man vondt i magen, og det har ikke jeg tenkt å ha! Men jeg gjør det helst alene da. Gjør ikke noe hvis han promper heller en gang iblandt. Ihvertfall ikke utendørs! Nei det finns mye værre ting enn de to tingene altså! Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Kan nok ikke si at jenter synes det er deilig med fising, akkurat. Men alle fiser og det er naturlig. Men man kan jo prøve å ikke fise så mye rundt dama, tror ikke akkurat det gjør henne dritkåt. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Hørtes betryggende ut. Når dama begynner å fise da blir jeg varm på innsiden. Da vet jeg at hun stoler på meg og jeg kan holde henne godt inntil meg og bare høre at hun fiser. 7168102[/snapback] Er det mer akseptabelt at en gutt skal fise framfor jenta enn omvendt, da? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Gutter er vel generelt mer rølpete, er de ikke? Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Gutter er vel generelt mer rølpete, er de ikke? 7169870[/snapback] Jenter har like stort "behov" for å prompe de også.. Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Mojo Pin: Seff. er det like akseptabelt at jenta fiser også. Jeg har aldri gjort annet enn å le når xdama gjorde det, jeg synes det er helt greit. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Grett for meg om dama fiser, men hun synes ikke det er like greit at jeg fiser. Blir bannlyst og jakta på om jeg gjør det Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Alle har 'behov' for å gå på do også, betyr ikke at man kan drite i sofaen sin fordèt. Er noen ting som forbeholdes til toalettet. Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Noen kan kanskje være ekstra streng på fising, da det til tider kan være kvalmende. Spiser du mye proteinrik mat kan det brygge opp uheldige stinkbomber, og disse er ikke alltid like moro å sniffe på et daglig basis. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Må si meg enig med det darkness| sa. Når man blir vant til hverandres selskap bryr man seg ikke så mye lengre, men det er selvsagt ikke noe man burde gjøre konstant, men om det en gang skjer, så er det ikke over med forholdet bare pga. det. I begynnelsen av et forhold burde man kanskje prøve å holde det inne dog...det gjorde jeg iallfall. Bare klemme rompeballene skikkelig sammen. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Må si meg enig med det darkness| sa. Når man blir vant til hverandres selskap bryr man seg ikke så mye lengre, men det er selvsagt ikke noe man burde gjøre konstant, men om det en gang skjer, så er det ikke over med forholdet bare pga. det. I begynnelsen av et forhold burde man kanskje prøve å holde det inne dog...det gjorde jeg iallfall. Bare klemme rompeballene skikkelig sammen. 7170517[/snapback] Da kan det jo hende at man er uheldig, at man slipper en som braker mer en hva man hadde håpet på. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Rart at folk har så lite kontroll over kroppen sin, egentlig. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Jeg slipper aldri en fis med mindre jeg er innstilt på å gjøre det, klarer å knipe igjen Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Hmmm 7163028[/snapback] Haha, Will The farter is the best. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Synes ikke det er ekkelt hvis en slipper en ved et uhell, det kan skje alle. Men er ikke spesielt glad i folk som fiser bare for å fise; altså at de har en slapp rumpemuskel og liker å utnytte det. Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Jeg fes idet jeg skrev dette innlegget: Skulle akkurat til å si at jeg opplevde ei dame prompa ved et uhell i mitt nærvær. Jeg vet ikke om hun har slapp rumpemuskel eller hva det var, hva gir slapp rumpemuskel forresten? Er det bare å gjøre knipeøvelser? Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 jenter fiser også hver gang de fiser så klemmer de på rompa og begynner og fnise Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg