Bone Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Heisann! Mulig? Å få vekk statusbarene og kompasset? Vil gjerne få tatt bedre screenshots! Får jo vekk den derre item-slot -baren i midten.. Og, siden vi er i gang; Mulig å bruke TM (ToggleMeny), og TFC (ToggleFreeCamera) -funksjonene som i Oblivion? (Jeg får ikke helt til å se character'n min forfra noe særlig.. og det vil jeg..) Takker! Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 når jeg trykker en gang på control (ctrl) så forsvinner hvertfall den hurtigtast baren nederst.. husker ikke om alt forsvinner.. Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Heisann! Mulig? Å få vekk statusbarene og kompasset? Vil gjerne få tatt bedre screenshots! Får jo vekk den derre item-slot -baren i midten.. Og, siden vi er i gang; Mulig å bruke TM (ToggleMeny), og TFC (ToggleFreeCamera) -funksjonene som i Oblivion? (Jeg får ikke helt til å se character'n min forfra noe særlig.. og det vil jeg..) Takker! 7157777[/snapback] F1 Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 slettet (så ikke at du fikk vekk item lista) Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 For å se characteren din forfra må du skru på alternate camera i controls menyen Lenke til kommentar
Bone Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2006 hmm.. Takker.. Men, da gikk det jo ikke så bra å spille! hmm.. ingen måte for å fjerne alt, altså.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå