Gå til innhold

6680-erstatter.. er k610i den rette?

Anbefalte innlegg

Vel, nå har min 6680 gått uventet bort og jeg står overfor et nytt vanskelig valg.. jeg hater å kjøpe mobiler for jeg vet de varer kortere og kortere for hver gang jeg kjøper telefon!

Jeg er ikke så veldi opptatt av underholdnigsverdien i en telefon, men den må ha bluetooth (synkbar me mac) og bør også ha 3g.. helst bør telefonen være litt robust og ha et stilig utseende (ikke noe kamskjell-telefon!!) Den bør være så billig som mulig.. (helst ikke over 2000)

Jeg har fra før chess connect, men lurer på å bytt til netcom smart talk.. jeg ser at gsm.no har tilbud på k610i til 1899 og lurer derfor på om disse har noen bindingstid/operatørlås (ser ikke sånn ut på web-siden deres)..?

Er k610i det rette valget eller finns d noe bedre til denne prisen?

Endret av brodskive
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hentet fra nettsiden:

Kan jeg kjøpe telefon på chesspris?

Spørsmål: Hvilket abonnement har jeg, kan jeg benytte meg av chesspris med dette?

Svar: Det er pr i dag kun kontant-kort-kunder som ikke kan benytte seg av chesspris. Systemet vil ikke la deg fullføre en bestilling på chesspris om du bruker kontantkort.

Hm, blir ikke mye klokere jeg. Men du kan jo ringe dem. Kjenner en som har den mobilen og såvidt jeg vet er han fornøyd. På mange måter lik SEk750i +3g.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...