Rottenspacehead Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Hei. Leter etter deg som kan Css, Xhtml, Mysql og Php. Driver å lager en ny spillside som heter spillblogg.no.. Har mange nye ideer om hvordan vi kan gjøre det til et populært sted som kan ettertrakte mange medlemmer. Har allerede noen flinke forfattere, folk innenfor reklamering m.m på plass og mangler da deg som kan programmere, som også har tid til å engasjere seg i dette, og gjøre dette til noe bra=) Er du intressert i å involvere deg i dette prosjektet sammen med meg og resten av crewet, så legg til hotmailen min så vi kan diskutere om dette på msn. [email protected] Takk. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Trenger dere noen PHP/MySQL kunnskaper til dette da. Kan dere ikke bare bruke et Bloggsystem som Wordpress. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) vi trenger folk med den typen kunnskap pågrunn av at vi trenger det til bloggen( wordpress er ikke bra nok), forumet og til script vi eventuelt skal ha opp. Dette blir ikke nok en "billig" spillside med 100 medlemmer...hehe Endret 26. oktober 2006 av RockyIII Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) Dette blir ikke nok en "billig" spillside med 100 medlemmer...hehe 7158035[/snapback] Lykke til. Det er jo lov å håpe Endret 26. oktober 2006 av JonT Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) Jeg håper..hehe=) Det er jo gøy å prøve ihvertfall=). Hvis det ikke går, så går det ikke, men jeg går fullhjertet inn i det prosjektet her ihvertfall=), blir det ikke noe populært så holdes den åpen uansett=) og vil bli oppdatert hele tiden med nye ting=). Endret 26. oktober 2006 av RockyIII Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå