Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg finne et dreieemne til en Cola kjøler ?


Anbefalte innlegg

Driver å konstuerer en peltier basert colaboks kjøler.

 

Til det så trenger jeg et sylindrisk dreieemne i aluminium som har diameteren 86mm eller større, lengde 165mm eller lengre.

 

Har snoket litt rundt om, men har bare funnet et emne på 80mm, noe som akkurat er for lite :-(

 

Hvis noen kan være behjelpelig med anskaffelse av dette så hadde vært fint :-)

 

Hondaen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-11-08 18:01, skrev minimum payne:

Hei Hondaen, jobber selv i verksted, og skal sjekke på mandag om jeg finner en alubit som du beskriver, et rør er vel ikke å forakte heller? bare å lodde på en bunn da? forstår det slik at du skal lage den ned i kabinettet fra toppen?


<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: minimum payne på 2002-11-08 18:02 ]</font>


 

Flotters!

 

Et rør går helt fint, men røret må ikke ha større indre diameter enn 60mm.

 

En firkant blokk kan også brukes, hvis sidene er minimum 76*76mm. Den må være massiv og ha en lengde 165mm

 

=)

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-08 18:01, skrev minimum payne:

Hei Hondaen, jobber selv i verksted, og skal sjekke på mandag om jeg finner en alubit som du beskriver, et rør er vel ikke å forakte heller? bare å lodde på en bunn da? forstår det slik at du skal lage den ned i kabinettet fra toppen?


<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: minimum payne på 2002-11-08 18:02 ]</font>


 

 

Funnet noe ??? Filleren dette ser ikke bra ut :-|

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-14 17:06, skrev LeGranDuc:

Hvis du kan betale meg noen symbolske lapper, så kan jeg alltids sende et emne til deg.

Du må komme med et bud, så skal jeg avgjøre om jeg skal sende eller ikke.



 

Metall katalogen til Astrup ( http://www.astrup.no ) selger runde aluminum bolter.

 

Den dimmensjonen de har der, som jeg kan bruke har en diameter på 90mm, den veier 17,8 kg/meter. Astrup selger bare i lengder på 4.5 meter..

 

Jeg trenger en bit av denne som er 15 cm lang.

Dvs, den veier 0,15 * 17,8 = 2,67 Kg.

 

Kg prisen mener jeg ligger på rundt 70 kr for tiden, den varierer. 2,67 * 70 = 187 kr. Får du da 2 lapper for den, er det greit ?

 

Frakt kommer på 110 kr ( norgespakke )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...