SteelDragon89 Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Har spilt inn en del sanger på berbar pc, skjekk ut og si hva dere mener. Vi heter Desciples Of Fettheim. Sangene ligger her på urørt: http://www11.nrk.no/urort/user/?id=55080 PS: Dette er useriøse greier og stor sykhetsgrad ' Hvilken av sangene er best :!: ? Lenke til kommentar
SteelDragon89 Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2006 SteelDragon89 skrev: Har spilt inn en del sanger på berbar pc, skjekk ut og si hva dere mener. Vi heter Desciples Of Fettheim. Sangene ligger her på urørt: http://www11.nrk.no/urort/user/?id=55080 PS: Dette er useriøse greier og stor sykhetsgrad ' Hvilken av sangene er best :!: ? 7157643[/snapback] Leit ingen ville si hva de synes Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 ja, vel hørt dem nå. hmm vet ikke hva jeg skal si jeg ass. men kan si at det er sykt dårlig lydkvalitet. og den øverste sangen trenger en bedre gitar spiller :!: den nederste sangen var noe av det dårligste jeg har hørt. var bare skriking syns jeg. men ser ikke så mye humor i det dere har lagd da men. Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Jeg har for vane å skjemst på vegne av andre som driter seg ut. Det gjør jeg definitivt i dette tilfeldet Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 DJ Stalin ville snudd seg i grava hvis han var død. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 (endret) Wops ... dobbel! Endret 31. oktober 2006 av SkyMarshall Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 cun skrev: DJ Stalin ville snudd seg i grava hvis han var død. 7189174[/snapback] Det han sa! Lenke til kommentar
SteelDragon89 Skrevet 1. november 2006 Forfatter Del Skrevet 1. november 2006 (endret) Dilly Man skrev: ja, vel hørt dem nå. hmm vet ikke hva jeg skal si jeg ass. men kan si at det er sykt dårlig lydkvalitet. og den øverste sangen trenger en bedre gitar spiller :!: den nederste sangen var noe av det dårligste jeg har hørt. var bare skriking syns jeg. men ser ikke så mye humor i det dere har lagd da men. 7176599[/snapback] Haha :!: Er jo bare for kødd, han som spiller gitar gjør med vilje at det skal bli dårlig! Bare køddeinnspilling ! Det vi har gjort er å trykke record, og så bare si det som man kommer på ! Og du, tror du virkelig at vi bryr oss om kvaliteten? Og prioritere og bruke penger på noe sånt, ville vært verdens STØRSTE og DUMMESTE tabbe ! Morsomt eller ei, det er iallefall useriøst, som det står skrevet ! Endret 1. november 2006 av SteelDragon89 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå