oerhört Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Hehe, det kom noen omstendigheter i veien for publiseringen av saken. Kommer i morgen i stedet. Beklager dette. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Hehe, det kom noen omstendigheter i veien for publiseringen av saken. Kommer i morgen i stedet. Beklager dette. 7167091[/snapback] Like greit for min egen del i og med at eg eg full som eit akebrett. Blir kos å lese dette i morra da Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 (endret) nå har dagbladet kommet med en anmeldelse også Dagbladets PS3 anmeldelse! Endret 29. oktober 2006 av BloodSpiller Lenke til kommentar
nilox Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Hmm, ser veldig lovendes ut rent hardwaremessig. Kjempebra om den blir så stille og menyen syns jeg er supersexy. Spillene - selv om de var uferdige - syns jeg derimot ikke så så veldig spennende ut. Og selv om tilt egentlig er en god idé (husker hvordan naboen tiltet kontrolleren for harde livet når han spilte bilspill hos meg som om det skulle få bilen til å svinge hardere) , ser jeg ikke de store bruksområdene for det. Men vi får se. Alt i alt er det veldig lovende. Jeg gleder meg til mars! Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Det jeg synes er rart er at alle som tester spillene sier at de går helt smooth, untatt gamer.no som sier at motorstorm sliter med 20fps. What's up with that. Å på gameplayvideor jeg har sett av spillet så ser det ut til å flyte ganske bra, både VG, Dagbladet og gamespot sine videoer viser dette. Så hvorfor skriver gamer at maskinen sliter da? Lenke til kommentar
nilox Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 (endret) Det jeg synes er rart er at alle som tester spillene sier at de går helt smooth, untatt gamer.no som sier at motorstorm sliter med 20fps. What's up with that. Å på gameplayvideor jeg har sett av spillet så ser det ut til å flyte ganske bra, både VG, Dagbladet og gamespot sine videoer viser dette. Så hvorfor skriver gamer at maskinen sliter da? 7176522[/snapback] Ja dette reagerte jeg litt på og. Spilte de andre i 720p mens gamer.no spilte i 1080p kanskje? (post nr. 100! Feires med avatarbytte.) Edit: bitteliten leif Endret 29. oktober 2006 av Polluks Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Jeg er faktisk litt usikker her, men jeg kan i hvert fall klarere hva vi bygget våre påstander på. TV-en som var satt opp sammen med PS3-en, støttet 1080p, og PS3-en var da også satt opp til dette i menyene. Etter vår erfaring var det dessuten slik at når maskinen byttet oppløsning (slik vi eksplisitt ba den om, for testens skyld) så sa TV-en ifra om at innvideokvaliteten var blitt endret, ved å fortelle oss at den nå viste et kildesignal i f.eks. 720p. Der vi har skrevet i artikkelen at spillene ble kjørt i 1080p betyr dette altså at TV-en ikke ga uttrykk for at oppløsningen hadde endret seg, samt at vi fikk inntrykk av at det faktisk var 1080p. Dette kan kanskje forklares med at PS3-en selv skalerer opp signalet før det når fram til TV-en, og at det derfor, for TV-en, ser ut som 1080p. Eller det kan forklares med at vi rett og slett gikk glipp av en beskjed fra TV-en, selv om jeg ikke tror så var tilfelle. -- Det som uansett er hevet over enhver tvil, er at MotorStorm-demoene vi prøvde, da PS3-en var satt til 1080p, hakket ganske kraftig. Det betyr selvsagt ikke at spillet vil hakke når det lanseres. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Det som uansett er hevet over enhver tvil, er at MotorStorm-demoene vi prøvde, da PS3-en var satt til 1080p, hakket ganske kraftig. Det betyr selvsagt ikke at spillet vil hakke når det lanseres. 7176868[/snapback] Det vil jeg ikke tro. kan være det er en liten bug i motorstorm der eller noe. For det er ganske rart at det ville hakke mer, også med høyere oppløsning. Det er som at saints row skulle for eksempel gått helt glatt på en vanlig TV. Noe jeg ikke tror det gjør. Men uansett så er det noe litt rart der. Sier ikke dette for å tvile på hva dere så. Men fant det bare litt rart at de andre ikke ville merke noe. Å det ville vært rart at viss dere spilte det i 1080p at det skulle gå dårligere viss det var programert til det. Å det har blitt vist på TGS og Sonys Gamerday i 1080p og det gikk glatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå