Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Vg har også testet PS3. (: http://atvs.vg.no/player/player.php?id=5788 Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Det jeg legger stor merke til er er at det går helt smoooth. De fleste spill til PS3 har vistnok helt smooth framerate. Noe som ikke kan sies om alle 360 spill. 7157961[/snapback] Kan ikke si jeg har hatt noe særlig problemer med dette? Dead Rising, GRAW osv. flyter bra spør du meg. Skulle egentlig bare mangle at PS3 ikke leverer grafikkmessig da. Med 1år lengre utvikling ville det vært flaut om de ikke leverte. Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 hovedsakelig siden de er i sammerbeid med TV2 mens gamer er en selvstendig internett bedrift som egentlig ikke er SÅ stor i gamer miljøet. 7159817[/snapback] Gamer er ikke så selvstendig, de er en del av Hardware-nettverket som Orkla Media eier 50% av. Og som wise sier, spillbransjen i Norge er liten, og de fleste mediene i Norge får komme innom denne uka og teste maskinen. Gamer.no var vel oppe og testa PS3 i dag tidlig, før jeg hadde mine to timer med maskinen. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 hovedsakelig siden de er i sammerbeid med TV2 mens gamer er en selvstendig internett bedrift som egentlig ikke er SÅ stor i gamer miljøet. 7159817[/snapback] Gamer er ikke så selvstendig, de er en del av Hardware-nettverket som Orkla Media eier 50% av. Og som wise sier, spillbransjen i Norge er liten, og de fleste mediene i Norge får komme innom denne uka og teste maskinen. Gamer.no var vel oppe og testa PS3 i dag tidlig, før jeg hadde mine to timer med maskinen. 7161632[/snapback] så du hadde 2 timer med maskinen. Fornøyd?? intrykk? Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 hovedsakelig siden de er i sammerbeid med TV2 mens gamer er en selvstendig internett bedrift som egentlig ikke er SÅ stor i gamer miljøet. 7159817[/snapback] Gamer er ikke så selvstendig, de er en del av Hardware-nettverket som Orkla Media eier 50% av. Og som wise sier, spillbransjen i Norge er liten, og de fleste mediene i Norge får komme innom denne uka og teste maskinen. Gamer.no var vel oppe og testa PS3 i dag tidlig, før jeg hadde mine to timer med maskinen. 7161632[/snapback] så du hadde 2 timer med maskinen. Fornøyd?? intrykk? 7161652[/snapback] Må spare mine inntrykk til en spalte et eller annet sted.... Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 hovedsakelig siden de er i sammerbeid med TV2 mens gamer er en selvstendig internett bedrift som egentlig ikke er SÅ stor i gamer miljøet. 7159817[/snapback] Gamer er ikke så selvstendig, de er en del av Hardware-nettverket som Orkla Media eier 50% av. Og som wise sier, spillbransjen i Norge er liten, og de fleste mediene i Norge får komme innom denne uka og teste maskinen. Gamer.no var vel oppe og testa PS3 i dag tidlig, før jeg hadde mine to timer med maskinen. 7161632[/snapback] så du hadde 2 timer med maskinen. Fornøyd?? intrykk? 7161652[/snapback] Må spare mine inntrykk til en spalte et eller annet sted.... 7161668[/snapback] imponert eller ikke? Det kan du da svare på Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 hovedsakelig siden de er i sammerbeid med TV2 mens gamer er en selvstendig internett bedrift som egentlig ikke er SÅ stor i gamer miljøet. 7159817[/snapback] Gamer er ikke så selvstendig, de er en del av Hardware-nettverket som Orkla Media eier 50% av. Og som wise sier, spillbransjen i Norge er liten, og de fleste mediene i Norge får komme innom denne uka og teste maskinen. Gamer.no var vel oppe og testa PS3 i dag tidlig, før jeg hadde mine to timer med maskinen. 7161632[/snapback] så du hadde 2 timer med maskinen. Fornøyd?? intrykk? 7161652[/snapback] Må spare mine inntrykk til en spalte et eller annet sted.... 7161668[/snapback] You tease. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Det jeg legger stor merke til er er at det går helt smoooth. De fleste spill til PS3 har vistnok helt smooth framerate. Noe som ikke kan sies om alle 360 spill. 7157961[/snapback] De fleste spill? De testet 2 spill og de hadde smooth framerate. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Det jeg legger stor merke til er er at det går helt smoooth. De fleste spill til PS3 har vistnok helt smooth framerate. Noe som ikke kan sies om alle 360 spill. 7157961[/snapback] De fleste spill? De testet 2 spill og de hadde smooth framerate. 7162110[/snapback] 100% uttelling Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Det jeg legger stor merke til er er at det går helt smoooth. De fleste spill til PS3 har vistnok helt smooth framerate. Noe som ikke kan sies om alle 360 spill. 7157961[/snapback] De fleste spill? De testet 2 spill og de hadde smooth framerate. 7162110[/snapback] jeg har da sett filmer av flere spill som går helt glatt. Du trenger ikke grave deg ned i skyttergrav og inta defansiv possisjon av den grunn. Lenke til kommentar
nacho Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Det er klart vi kommer til å se framerate-issues på alle konsollene denne generasjonen også, samme gjorde vi på ps2 og xbox, og på ps1. Det hele hviler vel til slutt på utviklerne og tradeoff´en mellom ytelse og utseende. (om ikke konsollen er ustabil og veldig uforutsigbar da) Lenke til kommentar
Nastro Azzurro Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 å gardere seg mot lav fps er jo nesten umulig hvis man vil ha rå grafikk. Såklart, det avhenger jo også på hvilken type spill det er. Åpne spill er jo mere utsatt. Jeg brukte å spille quake 3 med minimal grafikk for å få tålig stabil fps på 125, hopper fortere og høyere da Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 (endret) Det jeg legger stor merke til er er at det går helt smoooth. De fleste spill til PS3 har vistnok helt smooth framerate. Noe som ikke kan sies om alle 360 spill. 7157961[/snapback] De fleste spill? De testet 2 spill og de hadde smooth framerate. 7162110[/snapback] jeg har da sett filmer av flere spill som går helt glatt. Du trenger ikke grave deg ned i skyttergrav og inta defansiv possisjon av den grunn. 7162311[/snapback] Har også sett mange filmer til X360 som går helt glatt Alt jeg sier er at den påstanden din ikke holder mål Det er bare flott hvis alle spillene til PS3 får stabil 30 FPS eller enda bedre 60 FPS. Jeg tar det med en klype salt til vi får spillene på markedet Endret 27. oktober 2006 av avanore Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 (endret) Den ser lovende ut! Fin grafikk på videoen til VG, og jeg likte måten den tar imot CD, minner litt om radioen på bilen... Egentlig utrolig fin grafikk på Motorstorm, fjellveggen virket fotorealistisk, trodde den var ekte en liten stund. Synd at jeg skal ha 360, men gjort er gjort. Kjøper den nok etterhvert... Endret 27. oktober 2006 av SasaB Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Vi har vært og testet PlayStation 3 i dag. Regner med å legge ut saken i løpet av kvelden. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Vi har vært og testet PlayStation 3 i dag. Regner med å legge ut saken i løpet av kvelden. 7163387[/snapback] Herlig, den ser eg fram til Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Juhuuuu!! *Refreshe Gamer.no sida ihjel resten av kvelden* Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Juhuuuu!! *Refreshe Gamer.no sida ihjel resten av kvelden* 7165701[/snapback] Tror eg bør vente med dette til i morra,rusen begynner å innta kroppen her Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Juhuuuu!! *Refreshe Gamer.no sida ihjel resten av kvelden* 7165701[/snapback] Tror eg bør vente med dette til i morra,rusen begynner å innta kroppen her 7165727[/snapback] Hehe, har du ikke bedre steder å drikke enn foran PC'en Mala? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Sitter med laptop som styrer musikken på vors. her så eg er ynskyldt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå