Kiwi-Kun Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) Skjermen min "slår seg av" og kommer tilbake etter noen sekunder. dette skjer mest når jeg spiller wow. Det skjer også når jeg høyreklikker eller gjør noe annet enn å åpne video filer. Noen som vet hva som er galt med den? Endret 26. oktober 2006 av Kiwi-Kun Lenke til kommentar
Tutters Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Skjermen min "slår seg av" og kommer tilbake etter noen sekunder. dette skjer mest når jeg spiller wow.Det skjer også når jeg høyreklikker eller gjør noe annet enn å åpne video filer. Noen som vet hva som er galt med den? 7157459[/snapback] Sjekk om skjermkabelen er kobla i ordentlig:P Lenke til kommentar
Kiwi-Kun Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) -.- Jeg visste det kom Det er den. den slår seg av og på sånn uten viddere etter at jeg har spillt wow en stund. Endret 26. oktober 2006 av Kiwi-Kun Lenke til kommentar
lilleninni Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Sjekk at du har de nyeste driverne til skjermkortet. Sjekk også om skjermkortvifta er full av gugge... det var min. lilleninni Lenke til kommentar
DemoNsouL Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 (endret) Hvis du har ATI skjermkort ville jeg først sjekket avanserte settings for skjermkortet og skrudd av VPU Recover hvis dette er noe som er støttet av kortet/driverne du bruker. Hvis dette var noe du hadde enablet så vil jeg tro dette var problemet ditt! ..skriveleif! Endret 28. oktober 2006 av DemoNsouL Lenke til kommentar
Kiwi-Kun Skrevet 5. november 2006 Forfatter Del Skrevet 5. november 2006 Jeg har ett Geforce 7900 GS, men problemet har vært der siden jeg hadde 6600 GT. Kan det tenkes at skjermen rett og slett er så utslitt at hver gang den får en større grafisk påkjenning så klarer den ikke helt å følge med så den kanskje restarter seg selv for å rette opp feilene, men at det ikke funker? Dette er bare en teori Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 (endret) Sjekk -> Innstillinger -> Kontrollpanel -> Strømalternativer. Sett 'Slå av skjerm' til 'Aldri' Kan virke banalt, men jeg har opplevd at det noen ganger kan forekomme noen bøgger avhengig av gud vet hva... Slik at skjermen går i strømsparemodus fordi mus og program er aktive. Endret 5. november 2006 av TOMpsy Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Jeg har ett Geforce 7900 GS, men problemet har vært der siden jeg hadde 6600 GT. Kan det tenkes at skjermen rett og slett er så utslitt at hver gang den får en større grafisk påkjenning så klarer den ikke helt å følge med så den kanskje restarter seg selv for å rette opp feilene, men at det ikke funker? Dette er bare en teori 7220951[/snapback] Kan ikke tenke meg at skjermen ser på ett spill som noen større grafisk påkjenning enn å vise skrivebordet. Det er ikke den som skal beregne og tegne opp ett bilde. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Akkurat samme problem har jeg, bare at jeg må slå av og på min skjerm. Men i det siste bare ser man bildet i 0,5 sek etter å slå på skjermen igjen... Har prøvd med en annen skjerm, samme problem. Men den første skjermen funker ikke på en nanen maskin engang. Noen hjelp? Har ATI ja, og spiller wow. Men den oppfører seg sånn i oppstarten og :S Lenke til kommentar
Kiwi-Kun Skrevet 8. november 2006 Forfatter Del Skrevet 8. november 2006 Poenget er at det skjer hvis jeg spiller wow, ser på film og til og med når jeg blar igjennom bilder! -.- Kanskje fordi det skal tegne opp nye bilder hele tiden? Lenke til kommentar
Hotlink Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Skjermen i seg selv gjør ikke noe annet enn å motta signalene fra skjermkortet. Det er (i hovedsak) skjermkortet som tar seg av alle grafiske fremstillinger, oppfriskninger, fargemuligheter, etc, etc. Jeg kjenner dessverre ike skjermkortet du bruker, men symptomene er noe av det samme som om hoved CPU blir for varm. Jeg ville derfor sjekket om vifta på skjermkortet (og kansje smurt den med vanlig dørlåsolje) bare for å se om det er den som gir for dårlig luftgjennomstrømning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå