Arne Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Blir av og til litt småforbanna på enkelte firma. Viss eg ynskjer å ta kontakt med dei, kan eg tenke meg å vite ein ting: Den NORSKE MAILADRESSA til frimaet. Ikkje eit help/customer care der eg kan "få lov" til å sjå om eg finn svaret på spørsmålet mitt blant 1000 andre. Eit døme er microsoft.no og apple.no. Nederst på sida står det "ta kontakt", eller noko sånnt. Det er i og for seg greitt. Det som ikkje er greitt er at det skal vere så forbanna vanskelig å finne mailen. Eg er fullt klar over at viss microsoft.no skulle lest 50000 brev kvar dag, så vil det vere dyrt å finne folk til å lese og svare på alle. Andre som kan verte litt irritert av slike ting? Veit nokon forresten om mailen til MS eller apple? For all del, eg seier ikkje at ikkje mailen deira står innpå sida, det kan godt vere han gjer. Det eg meiner er at mailaddressa burde komme tydlegare fram. No, mens eg skreiv dette, fann eg eit tlf. nummer til microsoft. Viss eg vil ha support, skal eg ringe dette då? Eg fann og [email protected] denne mailen. Viss eg vil ha support på mail, skal eg sende her, då? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Det som irriterer meg mest med Apple's telefonsupport er at jeg blir satt over til svenske og engelske kontorer når jeg ringer det norske nummeret. For å avbestille, noe som ikke er "mulig" å gjøre online, må jeg snakke med den engelske "supporten". Lenke til kommentar
Arne Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2006 Er det ingen som har meininger rundt dette? Kom'ijen'då! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå