elektroboy Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) Dette er ikke min bil, men broderns sin! Men til saken! Når han kjørte for en uke så kokte motoren, så han måtte stoppe. Når han skulle starte igjen, da ville den ikke starte, men etter en halv time gjorde den det! Dette skjedde idag åsså, men nå så kokte den ikke! Hva trur dere det er? PS. Dette er en 91 mod! 2.0 i motor Endret 26. oktober 2006 av elektroboy Lenke til kommentar
slobbix Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) Uff...kan være mye, han kan bare ha vært uheldig - sånn at startproblemet intraff akkurat når motoren kokte! Prøv å stikke innom en Opel-forandler og hør om de har nen symptomer.... Veit du kanskje om vannet sprutet over noe elektronikk da dn kokte over? Kanskje noe med tenning e.l.? Endret 26. oktober 2006 av slobbix Lenke til kommentar
S.M. Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Mulig slitt ventil som styrer radiatorvann gjennomgangen.. Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2006 Okey, men den starter igjen etter 15-30 min skjønner du! Skal ta den ned til et verksted så skal de se på bilen. Lenke til kommentar
LiamH Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Minker kjølevæske-nivået? Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Etter det jeg har forstått er det en Omega A og 2.0i motoren er mest sannsynlig en C20NE (motorkode) Mange hester der det i den?. Er forresten veldig gode sladdebiler! Bytt termostaten! Radiatoren kan være tett den og. Varmkjør den på tomgang og se om radiator blir varm. Det er vel ikke elektrisk vifte på disse? Og sjekk for lekkasjer... Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2006 Etter det jeg har forstått er det en Omega A og 2.0i motoren er mest sannsynlig en C20NE (motorkode) Mange hester der det i den?. Er forresten veldig gode sladdebiler! Bytt termostaten! Radiatoren kan være tett den og. Varmkjør den på tomgang og se om radiator blir varm. Det er vel ikke elektrisk vifte på disse? Og sjekk for lekkasjer... 7185919[/snapback] Vi er ingen mekaniker,hehe! Så vi tar den på verksted. Det er en 115hk, har ikke fått testa den på vinteren enda. Men den slipper veldig lett på våt asfalt hvertfall. Er jo ikke noe vekt bak, så trur vi må legge noen sandsekker baki,hehe! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå