HarBer Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 ka skal til for at eg kan logge meg på min pc heime frå faren min oss bor 1 mil frå kvar andre .det er kun for å hente filer og program. Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) Tenker du på at du skal kunne se hans skjerm? Isåfall er logmein et godt alternativ. Endret 26. oktober 2006 av NoElite Lenke til kommentar
HarBer Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) Er ikkje nødvendig det å sjå den andre skjermen Har du prøvd dette programme Endret 26. oktober 2006 av HarBer Lenke til kommentar
Makky Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Skal du hente filer osv er det enkleste å sette opp en ftp-server og så kan du hente/laste opp hva du vil. Skal du bare gjøre noe på maskina, er logmein genialt. Bruker det selv. Du kan også overføre filer osv med logmein, men da må du betale. Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Ja, jeg har prøvd det. Funker veldig bra. Men du tenker på å sende filer fra en pc til en annen? Jeg vet egentlig ikke om noen spesielle gode programmer til det, men du kan jo alltids bruke en memorystick. Lenke til kommentar
HarBer Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2006 korleis setter ein opp ftp då når det er til ip-adresse Lenke til kommentar
Deepsearch Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Se her du: http://www.hamachi.cc/ Ikke ftp, men vpn-nettverk. Setter du opp dette på begge maskinene kan du flytte filer, frem og tilbake mellom alle delte kataloger på maskinene i nettverket. Også flotte greier for å sette opp spillservere. Funker som Lan, bare at det går over internett også. Lenke til kommentar
HarBer Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2006 hastigheita på overføring då går det kjapt eller Lenke til kommentar
Deepsearch Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 hastigheita på overføring då går det kjapt eller 7165254[/snapback] Det kommer jo an på upload/download på linjene som brukes det da! Lenke til kommentar
Apocalypse Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 (endret) Har delt filer over hamchi tidligere brukte, det var opphastigheten på linja som var begrensningen... Endret 28. oktober 2006 av Apocalypse Lenke til kommentar
Deepsearch Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Har delt filer over hamchi tidligere brukte, det var opphastigheten på linja som var begrensningen... 7169200[/snapback] Ja det er jo som regel upload som blir avgjørende siden de fleste isp'er gir høyere hastighet ned enn opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå