EviLEddiE Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 Les om dette hos Amazon. Dette må nok tas med en hel saltgruve, da samme Amazon påstår at Quake 4 er i salg desember 2002... Ikke rart det har gått nedover for Amazon, med den mangelen på seriøsitet de tydelig viser... Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 Jasså ja, det går nedover med Amazon sier du? Vel, det var nytt for meg. De har en rekordstor omsetning (jada jada, omsetning har ikke for mye med overskudd å gjøre, vet det). Det med datoer, ikke snakk slik om Amazon. Se heller til Norske webshops... Gamesmix, f.eks. Forandret dato på et spill jeg ville ha 3-4 ganger. Så fikk jeg nok og avbestilte det. De fulgte selvfølgelig opp med en E-mail om at det ikke var deres skyld. Jeg vet i dette tilfellet at det var sant, men ikke kom og si at Norske webshops er så mye bedre. VIKTIG Å MERKE SEG: Det er ikke webshoppene / butikkene generelt som har skylden. Det er distributørene som liksom skal sørge for å få spillene ut på markedet. Når de somler, får butikkene kjeften. Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 8. november 2002 Forfatter Del Skrevet 8. november 2002 Det var da svært som du skulle reagere, Hidden. jeg følger ikke med på hvordan det går med Amazon, men sist jeg hørte om dem på nyhetene, så sleit de med store underskudd. Hvis det virkelig går bedre med dem nå, så får jeg bare beklage påstanden min. Jeg har heller aldri påstått at norske webshops er "så mye bedre"... Uansett, jeg tror ikke på dette før jeg ser spillet i butikkhyllene. Min personlige mening er at spillet ikke vil komme før til neste desember (2003). Det påstås også nå at lekkasjen av E3-testen av Doom 3 kan bidra med at spillet blir forsinket - da også utviklerverktøyene til id Software har kommet på avveie. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Det med Quake 4 tror jeg er en trykk feil, for Quake 4 skal komme 26 desember 2003. Altså desember 2003. Men jeg regner med at det blir utsatt til 2004.. :smile: Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Sorry, jeg overreagerte, må innrømme det :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå